در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی تفاهم‌نامه «پرواز با کتاب» و «ایستگاه کتاب» بین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران کل فرودگاه‌ها و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر منعقد شد.
کد خبر: ۴۹۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 20 September 2017
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ظهر امروز در آیین انعقاد تفاهم‌نامه با مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر با قدردانی از همکاری کارکنان  فرودگاه بوشهر در فعالیت‌های فرهنگی و اجرای  برنامه‌های  پایتخت کتاب ایران، به نقش مهم فرهنگ در تبیین شخصیت پرداخت و اظهار داشت: فرهنگ تنها عنصری است که در شخصیت هر انسان تاثیرگذار است.

حمیده ماحوزی با اشاره به نقش مهم فعالان فرهنگی در توسعه و پیشرفت این عرصه تصریح کرد: فعالان فرهنگی به عنوان ستون‌های مهم فرهنگ در پیشبرد اهداف کلان فرهنگی نقش ویژه‌ای دارند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش می‌کند تا زمینه را برای فعالیت در این حوزه فراهم کند.

وی، به انتخاب شهر بوشهر به عنوان پایتخت کتاب ایران اشاره کرد و افزود: طرح و ایده‌های نو و خلاقانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای ترویج کتابخوانی مورد توجه دبیرخانه پایتخت کتاب جهانی هم قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از همکاری خوب و صمیمانه مسئولان و کارکنان اداره کل فرودگاه‌های استان بوشهر برای اعزام هنرمندان به جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها قدردانی کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر نیز ضمن تبریک کسب عنوان پایتخت کتاب ایران، گفت: این اداره آمادگی هر گونه همکاری را با اداره کل فرهنگ ارشاد بوشهر دارد و افتخار می‌کند که در حوزه فرهنگی و به ویژه عرصه کتاب و کتابخوانی فعالیت می‌کند.

کمال دهقان منشادی افزود: ان‌شاالله با همدلی و همکاری همه دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان بتوانیم پایتخت کتاب جهانی هم کسب کنیم.

در این آیین در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی تفاهم‌نامه «پرواز با کتاب» و «ایستگاه کتاب» بین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران کل فرودگاه‌ها و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر منعقد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار