شهرستان کهگیلویه
امروز کلاس اولی های دهدشتی با قدم های کوچکشان و بدرقه پدر و مادر وارد خانه دوم خود شدند تا به تحصیل علم بپردازند و سبب شکوفایی جامعه ای شوند که چشم به آینده آن ها دوخته است.
کد خبر: ۴۹۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵ 20 September 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، صبح امروز دختران و پسران کلاس اولی دست در دست پدر و مادرهایشان راهی دبستان شدند و پس از بدرقه خانواده مورد استقبال مسئولان مدرسه قرار گرفتند و سال تحصیلی جدید خود را با رد شدن از زیر قرآن و دود اسپند و خنده‌های شاد کودکانه آغاز کردند.
سید لطف الله فروزان ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و آغاز ماه محرم گفت : یاد و خاطردوران 8 سال دفاع شرافتمندانه و مقدس دلیر مردان و رزمندگان سلحشور کشور اسلامی را گرامی می داریم و به روان پاک شهیدان جنگ تحمیلی بویژه 419 شهید شهرستان کهگیلویه 26 شهید فرهنگی درود می فرستیم.
وی گفت : ورود این عزیزان به مدرسه علاوه بر یادگیری خواندن و نوشتن این عزیزان با واقعیت های اجتماعی – تنوع انسانی – نیازها – قانون – مطالبات شخصی – عواطف گوناگون – احترام متقابل – حقوق خودشان و تکلیف شان – کرامت انسانی آشنا می شوند.
فروزان اظهار داشت : امروز در شهر ما 1674 دانش آموز کلاس اولی داریم که روانه کلاس درس می شوند ، لازم است که اولیاء ضمن همراهی شاخه گلی بعنوان اوج نهادن به مقام شامخ معلم و قدرشناسی از معلم به فرزند خود بدهیم که تقدیم معلمش بکند.
در پایان دانش آموزان با اهدا لوح یادبود و گل روانه کلاس درس شدند.


خبرنگار سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار