یادداشت
وعده ای که رهبری عزیزمان در مورد این غده سرطانی دادند؛ محقق خواهد شدواین غده سرطانی که عامل تولد شاخ شیطان آل سعود و تفکر تکفیرهای داعش است نابود خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۰ 21 September 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
غده سرطانی که عامل تولدشاخ شیطان آل سعود وتفکر تکفیرهای داعش است  نابود خواهد شد
این روزهامطالبی  محبت آمیز دست به دست درفضای مجازی میچرخد،انگشت اشاره نگارنده گان چنین مطالبی  ترامپ رئیس جمهور آمریکا همان که حاصل عمرکوتاه حکومتش خشونت وآدم کشی است وتاریخ انسانیت صفحه ها از خیانت هایش خواهندنگاشت ،همان که درفضای حقیقی همراهانش اسرائیل وآل سعودکودک کش است این روزهاورودبه دنیای شیشه ای را انتخاب وبا نشرمطالب محبت آمیز ونسبت آنان بداو میخواهند انسان کشی ها،تهفه اندک عمر حکومتش راباطرح چنین مطالبی کم رنگ جلوه دهند. 


به عنوان فرزند این انقلاب برخود لازم دیدم تحلیلی اگرچه مختصر در این زمینه  ارائه دهم امیدبرآن که باعث روشنگری جوانان سرزمینم شود.

انقلاب اسلامی بر اساس مکتب قرآن و عترت شکل گرفته است،در اوایل این جهش فکری در جامعه ایرانی،دشمنان این مرز وبوم دست به توطئه هایی زدند و باعث ترور نیروهای ارزشی این مکتب شدند . 
وقتی انقلاب نوپایمان تجلی یافت؛ سلطه گران آمدند با چند ده کشور هم پیمان شدند و دفاع مقدس را به جامعه ما تحمیل کردندو هزاران جوان رشید این انقلاب باخون مطهرشان پرچم  این انقلاب را سرافرازنگه داشتند.
همان انقلابی که به نقل روایت انقلابی است که زمینه ظهور منجی عالم بشریت را محیا میکند.
انقلابی که مجریانش مردمان سلمان فارسی خواهد بود.
دشمنان انقلاب ،استکباروحامیانشان؛ زمانی که انقلاب اسلامی نوپا بود و با تجهیزات اندک ، دفاع جانانه کرد نتوانستند غلطی کنند،حال که شکوه انقلاب را میبینند ،بیداری جهان اسلام و بلاد غرب را میبینند ،توجه جامعه جهانی را به طرف ایران اسلامی میبینند ،نمیتوانند با این عزت کنار بیایند،هضم این عظمت برایشان دشوار وغیرقابل باور است ،قدرت سرزمین شیران آنچنان است که نمیتوانند مستقیم وارد جنگ شوند. آنان میدانندامروز مقتدر ترین کشور حوزه خاورمیانه سرزمین ایران اسلامی است ، آنان درسوریه و عراق کتاب دلاوری های شیرصفتان شکوه و عظمت انقلاب اسلامی رادیدند . خوب میدانندامروزدر تیرس موشکهای نقطه زن سپاه پاسدارانمان قرار دارند ؛درتلافی مقتدرانه حادثه ترقه بازی مجلسمان ،این اقتدار را لمس کردند وحال که میبینند در حیطه سخت افزاری و تسلیحات نظامی نمی توانند کاری کنند و ایران اسلامی روز به روز مقتدر تر می شود ؛ دست به تشویش افکار عمومی می زنند.و از در فرهنگ و تشویش اندیشه ها بر می آیند.

بدخواهان این سرزمین بدانند: جوانان ایران اسلامی از توطئه های شیاطین جامعه جهانی آگاهی وافر و کامل دارند، تمام مباحث را تحلیل میکنند و پاسخ دندان شکن به یاوه گویی های آنها خواهند داد.

جامعه فرهنگی دیجیتالی به روز ما، باید راه آگاهی و تبیین تفکر علوی را به صورت استدلالی برای نسل آینده محیا نماید تا راه انقلاب و امام و شهدا زنده بماند.
عظمت و شکوه انقلاب اسلامی در تبعیت از ولایت مطلقه فقیه است.ولایتی که همان ولایت رسول الله است.
آنها وقتی نمیتوانند این شکوه انقلاب را ببیند دست به تفرقه و تشویش افکار می زنند.
آگاه باشید حرکت های این روزهای حامیان ترامپ نشانه ی ازاثرات مشت محکمی است که  بر پیکره آنها وارد شده است و آه و ناله های دردهایی را بروز می دهندکه انقلاب اسلامی بابیداری اندیشه در جامعه جهانی بر دموکراسی مخملی آنها وارد کرده است.
منطق و تفکر ایران اسلامی ؛  راه را بر زورگویی و سلطه جوی آنها در جامعه جهانی کمرنگ کرده است.
پیش گویی های دانیال نبی را در خاطرشان این روزها باید زمزمه کنند و خواهند دید ،وعده ای که رهبری عزیزمان در مورد این غده سرطانی دادند؛ محقق خواهد شدواین غده سرطانی که عامل تولد شاخ شیطان آل سعود  و تفکر تکفیرهای داعش است  نابود خواهد شد.
به امید حق زمینه های ظهور حجت ابن الحسن آماده خواهد شد و اتصال نهضت خمینی به انقلاب موعود مهدوی محقق خواهد شد.


سیدموسی سیروس.لنده
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
حضم ؟؟؟؟ سوادتون نم نوشه هضم رو وقتی حضم بنویسی کل سوادت نشون میده
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
کر بی ادب باسواد.گوشی ها متن پیشگوی اونا گاهی اوقات اگه روشن باشه متوجه نمیشه .مال خود من تا همین دیروز متن پیشگو روشن بود وگاهی از این اتفاقات می افتاد.شما از جایی دیگه سوختی
استقلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
سوادخودت چی شده .نوشته را نوشه نگاشتی باسواد.خاک...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
واقعا نخبه ای !!!سواد را با این کلمه می سنجی ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
احسنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
درود بر استان سیاستمدار پرور خیزبویر احمد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار