کد خبر: ۴۹۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 21 September 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، هاشمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به مناسبت آغاز سال تحصیلی پیامی منتشر کرد.
متن پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به مناسبت آغاز سال تحصیلی 97-96
بسم الله الرحمن الرحیم
درهنگامه مهر، سیمای شهر و روستا با گام نهادن کودکان، نوجوانان و جوانان به مدارس و مراکز آموزشی و نیز استقبال معلمان، صحنه های زیبایی را نمایان می سازد که برای همگان شادی آفرین، شورانگیز و مسئولیت آور است.
یاران آشنا و دوستان همراه: بسیار خوشحال و خرسندیم سالی که گذشت را با همت و تلاش شما عزیزان با موفقیت های بی نظیری سپری نمودیم و توانستیم کارنامه سراسر موفقی را رقم بزنیم. امسال نیز امیدواریم با انگیزه و تلاش مضاعف شما همراهان و همکاران عزیز بتوانیم شاهد پیشرفت و موفقیت های بیشتر در عرصه های مختلف تعلیم و تربیت شهرستان بویراحمد باشیم. بوستان تعلیم و تربیت شهرستان بویراحمد آماده و پذیرای شما نیک مردان و زنانی است که دل در گرو پیشرفت فرزندان این مرز و بوم داشته و دارید و همه امکانات و زمینه ها در جهت رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت ها فراهم است پس بشتابید به سوی آینده ای روشن و آینده سازان ایران عزیز اسلامی را تا قله های بلند موفقیت همراهی کنید.
لذا سال تحصیلی جدید که مقارن با آغاز هفته دفاع مقدس،”دوران ایثار و استقامت" و "ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان" می باشد را گرامی می داریم و برخود لازم می دانم سال تحصیلی جدید را به کلیه ی همکاران گرامی، دانش آموزان عزیز، اولیای محترم و به ویژه نوگلان باغ دانش شهرستان بویراحمد تبریک عرض نمایم. بی شک رسالت خطیر آموزش وپرورش درتهذیب انسان های خلّاق، آینده نگر و پای بند به ارزش های الهی و دینی، دستاورد تلاش معلمان بزرگ و خدمتگزارانی است که با تمام همّت و اعتقاد خود پایه گذارآن بوده و این تلاش مجدانه را که ما حصل آن تثبیت ارزش های مقدس انقلاب اسلامی است را ارج می نهیم و امیدواریم سالی سرشار از موفقیت و سربلندی را در تمام عرصه های آموزشی و پرورشی سپری نماییم.
سید علی اکبر هاشمی
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار