شهرستان کهگیلویه
سید لطف الله فروزان رییس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه در پیامی فرا رسیدن مهرماه و همچنین تقارن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ماه محرم را گرامی داشت.
کد خبر: ۴۹۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷ 21 September 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه متن پیام سید لطف الله فروزان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان به مناسبت فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی مدارس را برای تحریریه تابناک ارسال نموده است که این پیام عینآ منتشر میگردد.
متن پیام سید لطف الله فروزان رییس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه به شرح زیر است؛


بسم الله الرحمن الرحیم

ن و القلم و مایسطرون(قسم به نون و قسم به قلم و آنچه خواهد نگاشت)

بار دیگر فصل « مـــــــــهر» از راه رسید و صحیفه نورانی دانش با انگشت تکاپو و تلاش دانشجویان و صاحبان کسب علم و کمال ورق خورد و ملائک بال خود را برای حضور آنان گسترانید. 
خداوند منان را شاکریم بابت فرصتی که جهت فراهم آوردن زمینه تعلیم و تربیت فرزندان این مرزو بوم در اختیارمان قرار داده است.
فرزندان عزیزی که آینده ساز و پرچمدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سالهای آتی خواهند بود.
ماه مهر بار دیگر فرا رسید با فرصت هایی که نویدبخش پویایی و تلاش فرهنگیان عزیز برای تربیت نسل چهارم انقلاب اسلامی می باشد.
فرهنگیان عزیزی که در تمامی عرصه های کشور از انقلاب اسلامی ودفاع مقدس تا عرصه های سیاسی و اجتماعی دیگر،همیشه خوش درخشیده اند.
گرامی می داریم تقارن ماه مهر و هفته دفاع مقدس و ایام غم و انده حسینی را با پاسداشت یاد و خاطره 24 شهیدوالامقام فرهنگی و 65 شهید دانش آموز.
آغاز سال تحصیلی جدید و شروع دلنشین درس و مدرسه را به فرهنگیان ، اولیاء و دانش آموزان شهرستان کهگیلویه به ویژه گوچولوهای عزیز سال اولی ، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

سید لطف الله فروزان
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار