کد خبر: ۴۹۷۵۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵ 21 September 2017
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و از کشف 20 کيلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک ، از یکدستگاه خودروی سواری و دستگیری یک نفر در همین راستا خبر داد .
به گزارش پايگاه خبري پليس سرهنگ "سعید بالش زر" افزود: ماموران انتظامي ايست و بازرسي در پاسگاه انتظامي تنگ سرخ شهرستان بویراحمد ، حين بازرسي خودرو هاي عبوري در محور شيراز به ياسوج، يکدستگاه خودرو پژو 405 مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وي اظهار داشت: اين عوامل با استفاده از تجربيات فني و تخصصي خود در بررسي از اين خودرو موفق به کشف مقدار 20 کيلو گرم ترياک شدند که به طور ماهرانه در قسمتهای مختلف اين خودرو جاسازي شده بود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگيلويه و بويراحمد گفت: در اين رابطه راننده خودرو به هويت مشخص دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضایی تحويل داده شد .

بالش زر در پايان خاطر نشان کرد : هم استانی های عزيز در صورت مشاهده و برخورد با خريد و فروش مواد مخدر، مشروبات الكلي و هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي توسط افراد متخلف، قانون گريز و قانون شكن، با مرکز فوريت هاي پليسي 110 تماس گرفته تا نسبت به شناسايي جرم، دستگيري مجرمان و متخلفان و پاکسازي محلات اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار