اقتدار قوم لر در اولین روز هفته دفاع مقدس
فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی : همه بدانند خانواده شهدا سایه جنگ را از سر این مردم برداشتند و اگر کسی ادعا می کند او سایه جنگ را از سر کشور برداشته است مطمئن باشید اشتباه می کند.
کد خبر: ۴۹۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 22 September 2017
تابناک کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد .
در این مراسم ابتدا سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان تقارن ایام محرم با هفته دفاع مقدس را به فال نیک گرفت و به مردم و مسئولان حاضر در مراسم خیر مقدم گفت تا پس از آن  معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء ، به عنوان میهمان ویژه این مراسم به ایراد سخن بپردازد.
سردار محمد جعفر اسدی با تبریک هفته دفاع مقدس به مردم کهگیلویه و بویراحمد ، خطاب به حاضران گفت: شما اینجا حاضر شده اید تا رژه نیروهای مسلح را ببینید اما بدانید که این بخش کوچکی از توان ماست و توان اصلی ما در مرزها است.
وی اظهار کرد: عزت و دین و تمامیت ارضی خود را مدیون امام راحل هستیم و مقام معظم رهبری هم کشتی انقلاب را به سوی نجات رهنمون می‌فرمایند.
فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک این هفته به جامعه ایثارگری گفت : آن‌ها هشت سال در برابر همه استکبار مقاومت کردند و امروز به عنوان شروع یک مقاومت است که ۸ سال این مقاومت در برابر دلارهای عربستان و کویت و پشتیبانی آمریکا و سایر استکبار صورت گرفت لذا باید این هفته را جشن بزرگ گرفت.
وی با بیان تقارن این هفته با محرم گفت: مردم از محرم درس گرفتند و امروز هر چه داریم از این محرم و صفر است آن جا که از شش ماهه تا حبیب ابن مظاهر وارد کارزار شدند و در دفاع مقدس هم همین گونه بود و در دفاع مقدس طفل شش ماهه هم به شهادت رسید.
اسدی با بیان این که خانواده‌های شهدا دلبندان خود را فرستادند و به شهادت رسیدند و دست برنداشتند چرا که جنگ حق و باطل بود و این راه تا ظهور امام زمان ادامه دارد و همه بدانند خانواده شهدا سایه جنگ را از سر این مردم برداشتند و اگر کسی ادعا می کند او سایه جنگ را از سر کشور برداشته است مطمئن باشید اشتباه می کند.
وی با بیان این که دفاع ما برای حفظ نظام بود افزود: امروز این نظام امروز آن قدر مستحکم شده که آن طرف مدیترانه از کیان اسلام دفاع می‌کنیم.
وی گفت: امروز سپاه و نیروی انتظامی مرزهای کشور را صیانت می‌کنند و برای آرامش و امنیت ما از جان خود مایه می‌گذارند و اگر این گونه نبود در شیراز و اصفهان و سایر شهرهای ما انفجارهای یمن و بغداد را شاهد بودیم.
گزارش تصویری از ویژه های این مراسم
 
از حضور مردی که نفس داعش در عراق و سوریه را گرفت تا نمایش آنچه که امروز وحشت در اردوگاه غرب و تکفیر انداخته است و سخنرانی میهمان ویژه + تصاویر
حضور سردار شهابی فر ، مردی که نفس داعش را در عراق و سوریه گرفت!
 
از حضور مردی که نفس داعش در عراق و سوریه را گرفت تا نمایش آنچه که امروز وحشت در اردوگاه غرب و تکفیر انداخته است و سخنرانی میهمان ویژه + تصاویرنمایش موشک شهاب به عنوان یکی از مولفه های اقتدار ایران
 
 
حضور خوب مسئولین
رژه ویژه دستگاه های اجرایی
نمایش های رزمی رزمی کاران
حضور پررنگ کودکان و نوجوانان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار