رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی عنوان کرد
دکترمحمودی: دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد مفتخر است با استعانت از خداوند متعال در این آغازین روزهای سال تحصیلی بزرگترین و بی نظیر ترین رخداد فرهنگی استان را رقم زند.
کد خبر: ۴۹۷۸۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹ 22 September 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی تقارن سه مناسبت ، آغاز سال تحصیل،هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری را توفیقی برای جامعه دانشگاهی دانست.
دکتر آرمین محمودی گفت :شروع سال تحصیلی همراه با عطر دل انگیز شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس در ایام سوگواری سالار شهیدان توفیقی است برای جامعه دانشگاهی به منظور آموختن درس اخلاق و آزادگی و فرصتی است برای بهره جستن از این چراغ هدایت.
دکترمحمودی بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد مفتخر است با استعانت از خداوند متعال در این آغازین روزهای سال تحصیلی بزرگترین و بی نظیر ترین رخداد فرهنگی استان را رقم زده و در نظر دارد در محیطی آکنده از معرفت و عشق به شهیدان و سالار شهیدان یادواره شهدای دانشگاههای آزاد اسلامی استان را برگزار نماید.

در پایان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اضافه کرد:ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پاسداشت ایام حزن و اندوه شهادت ابا عبدالله الحسین از خداوند متعال خواستارم تا در سال تحصیلی جدید در سایه توجهات حضرت ولی عصر"عج" و ارواح بزرگ شهدای کربلا و دفاع مقدس همه ما را در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی و موفقیت در عرصه های فرهنگی وعلمی یاری فرماید.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج بزرگترین مرکز آموزش عالی استان، مجهز به بهترین مراکز آزمایشگاهی و آموزشی و تاثیرگذارترین مرکز علمی استان در حوزه فرهنگ می باشد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کرمی پیام نور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
با سلام و سپاس از زحمات جناب دکتر. واقعا لیاقتشون بالاست و خود دکتر باعث افتخار ماست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار