حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی از رئیس جمهور محترم تقدیر و تشکر کرد و گفت : موضع انقلابی ایشان در سازمان ملل و مجمع بزرگ جهانی قابل تقدیر است، خوب علیه ترامپ حرف زد.
کد خبر: ۴۹۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵ 22 September 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد، خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی در مسجد صاحب الزمان شهر لیکک برگزار شد.
امام جمعه محترم شهرستان در ابتدای خطبه اول ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم در خطاب به هیئات مذهبی عنوان کرد : به نحوی هیئت های مذهبی را مدیریت کنید که اقشار مردم خصوصأ نوجوانان و جوانان در تراز جمهوری اسلامی و نیروهای زمینه ساز ظهور آقا امام زمان(عج) تربیت بشوند، و چنانچه غیر از این بشود عزاداری ما خسران است.
وی،با بیان اینکه پیام امام حسین(ع) سرمنشأ همه ی اندیشه‌های ناب بشری است و مزایای آن برای همه بشریت است تصریح کرد : اگر هیئتی بدون سخنرانی و روضه خوانی مراسمات خود را برگزار کنند قطعاً دچار خسران خواهند شد.
امام جمعه بهمئی در ادامه افزود :امسال به نظر بنده مسئولین محترم نسبت به سالهای قبل همت و تلاش بیشتری جهت برگزاری مراسمات دهه محرم انجام دادند.
سید محمد یوسف افروغی در تجلیل از هفته دفاع مقدس گفت : دفاع مقدس تجلی پیام نهی از منکر عاشورا بود.
وی در ادامه از رئیس جمهور محترم تقدیر و تشکر کرد و گفت : موضع انقلابی ایشان در سازمان ملل و مجمع بزرگ جهانی قابل تقدیر است، خوب علیه ترامپ حرف زد، انشاالله این موضع انقلابی ایشان در درون کشور نسبت به انقلاب، جوانان و مردم در حالت تشدید و افزایش باشد.
 امام جمعه بهمئی در ادامه ی صحبت های خود ابتدای سال تحصیلی را به همه معلمان و دانش آموزان تبریک گفت و با بیان اینکه معلمان حق بزرگی بر گردن ما دارند و به گونه ای پدر علمی و معنوی ما هستند در خطاب به معلمان عزیز گفت : شما بندگان فراوانی دارید که در مقابل آنها مسئولیت دارید همچنان که ماها در  مقابل شما مسئولیت داریم. مسئولیت ما احترام، عزت، قدردانی و تشکر از شماست و وظیفه شما این است که فرزندان این خطّه را خوب تربیت بکنید.
 سید محمد یوسف افروغی در پایان صحبت های خود به نکته ی قابل تاملی اشاره کرد و گفت : هر وقت دیدید در جامعه ی ما علم، دانش و معلم دارای عزت و حرمت است امیدوار به رشد جامعه خود باشیم.


"خبرنـــــگار سید مصطفی گنجی"
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار