کد خبر: ۴۹۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 23 September 2017
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار محترم؛ خرابی هرازچندگاهی اینترنت شهر، محرومیت تمام روستاها از اینترنت، وضعیت مفتضحانه راه‌های ارتباطی روستاها، قطعی مکرر برق، وجود طرح‌ها و پروژه های نیمه کاره و نیمه فعال عمرانی، دیشموک را در وضعیت اورژانسی قرار داده است.

لازم است به عرض جناب آقای احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد رسانده شود؛ خرابی هرازچندگاهی اینترنت شهر، محرومیت روستاها از اینترنت، وضعیت مفتضحانه راه‌های ارتباطی روستاها، قطعی مکرر برق، وجود طرح‌ها و پروژه های نیمه فعال عمرانی، دیشموک را در وضعیت اورژانسی قرار داده است.

ضمن تقدیر از تلاش همه مسئولان در جهت خدمت به مردم، عرض می کنیم؛ کارهایی برای دیشموک انجام شد ولی متاسفانه عمق محرومیت در منطقه زیاد و هنوز جای کار دارد.

انصافا با هیچ مسئولی مشکلی نداشته و یا غرضی وجود ندارد، لذا به حق که این وضعیت در شان مردم منطقه دیشموک نیست.

این روزها قطعی مکرر برق خرابی خطوط تلفن همراه که همیشگی و مستمر بوده، وضعیت نامطلوب و خطرناک راه های ارتباطی، محرومیت روستاها از شبکه های دیجیتالی و همچنین عدم برخورداری از پروسه لازم و با اهمیت اینترنت، دیشموک را در حالت اورژانسی قرار داده است.

اینکه برق مکرر و طولانی مدت قطع شود، یا تلفن که این روزها حال و روز خوشی ندارد؛ وضع راه های ارتباطی دیشموک هم اسفبار است، شکی وجود ندارد و هیچ مسئولی نمی تواند انکار کند؛ لذا مسئولان به جای توجیه وضعیت بد موجود، فکری به حال مردم کنند.

هرچند ما و چه بسا مردم هم قدردان تلاش مسئولان بوده و هستیم ، فلذا می طلبد که مسوولان شهرستان کهگیلویه و به ویژه مدیران کل استان و استاندار کهگیلویه وبویراحمد خصوصا در استانه فصول بارانی و سرد پائیز و زمستان، فکری جدی برای مشکلات مردم دیشموک کرده و تدبیری بیاندیشند.

خواهشمندیم حضرتعالی تا قبل از فرارسیدن فصول بارانی و سرد پاییز و زمستان، تدبیری برای حل مشکلات مردم در دیشموک محروم، اندیشیده شود./وحید آهنگ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار