کد خبر: ۴۹۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۲ 23 September 2017
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با ماه مهر، مدارس کهگیلویه و بویراحمد چشم انتظار 152 هزار دانش‌آموز است.

هادی زارع‌پوردر گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: امسال ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس با ایام محرم و همچنین مطابق سال‌های گذشته با هفته دفاع مقدس مقارن شده که با برکت است.

وی گفت: همه مقدمات برای بازگشایی مدارس در استان انجام شده و در طرح پروژه مهر از ماه‌ها پیش خود را بری بازگشایی مدارس آماده کرده‌ایم.

این مسوول افزود: امسال و همزمان با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت تعداد ۱۵۲هزار دانش‌آموز در استان عازم کلاس‌های درس خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این تعداد دانش‌آموز در دو هزار و ۹۴۴ آموزشگاه شهر و روستا و عشایری تحصیل خواهند کرد.

وی با بیان آماری از تعداد کادر و فرهنگیانی که امسال وظیفه تعلیم و تربیت را بر عهده خواهند داشت افزود: تعداد ۱۲هزار نفر کادر آموزشی و تعداد ۷۵۳ نیروی خدماتی و ۷۱۲ نیروی اداری خواهیم داشت.

زارع‌پور همچنین به تعداد دانش‌آموزان کلاس اولی استان هم اشاره کرد و گفت: تعداد 15 هزار دانش‌آموز کلاس اولی داریم که نسبت به سال گذشته این تعداد رشد داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار