مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی با حضور مسئولان ,فرهنگیان و دانش آموزان در مدرسه حضرت زیبب (س) برگزار شد و در اقدامی متناسب با هفته دفاع مقدس ،زنگ مهر و مقاومت توسط ربات مدافع حرم به صدا در آمد.
کد خبر: ۴۹۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴ 23 September 2017
سراسر کشور روز کاری امروز را با نواختن زنگ مدارس به عنوان آغاز رسمی سال تحصیلی ، شروع کرد تا معلمین و دانش آموزان ، پس از تعطیلات تابستانی دوباره بر سر کلاس ها حاضر شوند.
در شهر چرام این مراسم با برنامه های ویژه ای برگزار شد که در نوع خود بسیار جالب بود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد زنگ مهر و مقاومت همزمان با سراسر کشور در مدارس شهر چرام به صدا درآمد که مراسم نمادین آن با حضور مسئولان ,فرهنگیان و دانش آموزان در مدرسه حضرت زیبب (س) برگزار شد و در اقدامی متناسب با هفته دفاع مقدس ،زنگ مهر و مقاومت توسط ربات مدافع حرم به صدا در آمد.

در این مراسم فرماندار چرام با اشاره به تقارن ماه محرم،دفاع مقدس وبازگشایی مدارس و گرامیداشت این ایام اظهار داشت :فضا، فضای معنوی است باید به چنین فضاهایی ارج بگذاریم و قدردان باشیم.

داریوش پاداش گفت : هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره همه شهیدان را گرامی می داریم و ازخانواده های معظم شهدا،جانبازان، ایثارگران و ازاده تقدیر و تشکر میکنم چرا که ماهرچه داریم ازبرکت و مجاهدت خون شهدا است،هفته دفاع مقدس یاداور نام ویاد عزیزانی است که جان خود رادرطبق اخلاص گذاشتندوبااهدای جان خود باعث شدند که ماامروزه در کمال امنیت وارامش باشیم.

پاداش افزود:بازگشایی مدارس رابه همه دانش اموزان معلمان تبریک می گویم وامیدوارم درتمامی مراحل زندگی موفق باشند

وی ضمن تشکر از بانیان این مراسم ملی و معنوی تصریح کرد:انقلاب مانشأت گرفته ازقیام امام حسین (ع)بوده است واگر این قیام نبود شاید انقلاب ما شکل نمی گرفت وباید باحضور درمراسمات دینی ومذهبی دین خود را ادا نماییم.

همچنین در این مراسم ,صدرالله عزیزی مدیر اموزش وپرورش شهرستان چرام ضمن تبریک بازگشایی مدارس وتقارن آن با هفته دفاع مقدس وماه محرم بیان کرد: برگزاری یادواره ۲۷شهیددانش آموز شهرستان چرام راداریم، که درمجموع اموزش وپرورش کشور دراین زمینه۳۶۰۰۰ شهیددانش اموز وبیش از۵۰۰۰هزارشهیدمعلم تقدیم این نظام وانقلاب کرده است.
عزیزی بیان کرد: این افتخاربزرگی برای اموزش وپرورش هست و یکی از رسالت ها به تاکید وزیر اموزش وپرورش ترویج فرهنگ ایثاروشهادت درجامعه به خصوص دربین دانش آموزان ومعلمین هست،وهمچنین اعزام به مسابقات راهیان نورازدیگر فعالیتها دراین زمینه هست که اموزش و پروش چرام رتبه اول این مسابقات رابه دست اورد.

درپایان مراسم ازسوی آموزش وپرورش چرام ازدانش آموزان برتر مسابقات قرانی کشوری وازبازنشستگان تعلیم وتربیت تجلیل وقدردانی به عمل آمد.

تصاویر تکمیلی:
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار