کد خبر: ۴۹۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷ 23 September 2017
مسئول دبیرخانه کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: سومین سوگواره ملی شعر آئینی امام سجاد (علیه السلام) به میزبانی این استان برگزار می شود به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ،حجت ‌الاسلام رضا قاسمی، گفت: با توجه به ماموریت محوله از طرف ستاد عالی مساجد کشور هر یک از استان های جنوبی در راستای برگزاری مطلوب کنگره بین المللی امام سجاد (علیه السلام)، فعالیتی در خور شأن این امام بزرگوار انجام می دهند.

مسئول دبیرخانه کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سه سال قبل کار کتابت صحیفه سجادیه به این استان محول شد، اظهار کرد: با حضور خوشنویسان برتر کهگیلویه و بویراحمد کار کتابت صحیفه به اتمام رسید و در کنگره بین المللی امام سجاد (علیه السلام) ارائه شد.
وی با بیان اینکه سال گذشته نیز استان میزبان دومین سوگواره ملی شعر آئینی امام سجاد (علیه السلام) بود، اظهار داشت: امسال نیز به مناسبت شهادت این امام همام، سومین سوگواره در سطح ملی برگزار خواهد شد.
این مسئول فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فراخوان این سوگواره به زودی منتشر می شود، یادآور شد: آثار برگزیده همراه با صاحبان آنها در کنگره بین المللی امام سجاد (علیه السلام) که به میزبانی استان هرمزگان برگزار می شود، حضور پیدا می کنند.

قاسمی، از همه هنرمندان و شاعران شعر آئینی کشور برای شرکت در این سوگواره ملی دعوت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار