در نامه جمعی از مردم دولت آباد به برخی مدیران بیان شد:
مگر همه اسناد و مدارک را در اختیار ندارید پس به چه خاطر اینگونه مردم را به بازی می گیرید؟... چرا خواسته یا ناخواسته قصد دارید زمینه ناهنجاری را فراهم کرده و جمعیتی را بی دلیل و فقط بخاطر خودخواهی، روبروی دولت خاصه نیروهای نظامی قرار دهید؟
کد خبر: ۴۹۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۱ 24 September 2017
تابناک کهگیلویه و بویراحمد، بیمارستان بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج در مراحل پایانی تکمیل است و به زودی بنابر وعده مسئولین به بهره برداری می رسد. اما یک موضوع حاشیه ای مدتی است گریبان این پروژه عظیم را گرفته است و آن نامگذاری این بیمارستان است. اهالی دولت آباد معتقدند که بنابر نوع واگذاری زمین این بیمارستان توسط اهالی این منطقه ، باید نام آن شهدای دولت آباد باشد . حال جمعی از اهالی این منطقه با ارسال نامه ای به تحریریه تابناک خواستار همکاری مسئولین و عمل به وعده خود شده اند.
متن کامل این نامه به شرح زیر است:
((به نام خدا))
ماه محرم، ماه جاودانگی، ماه آزادگی، ماه پیروزی خون بر شمشیر را به همه آزادگان جهان بالاخص شیعیان، تسلیت عرض می نمائیم.
مردم شریف بویراحمد و هم استانی های عزیز سالهاست ما اهالی دولت آباد یاسوج طایفه محمدصادقی ، در خصوص مشارکتی که برای محرومیت زدائی و کمک به همنوعان خود داشته ایم، صاحب دغدغه ای بزرگ شده ایم و حال شما را به قضاوت دعوت می نمائیم.
ما اهالی دولت آباد در سال۱۳۶۸ هشت هکتار از اراضی کشاورزی خود را بصورت نیم بها که در بند ششم صورتجلسه قید گردیده برای احداث بیمارستان هدیه نمودیم که در رشد شهری، بهداشت و همچنین محرومیت زدایی مشارکت و همراهی کرده باشیم اما متاسفانه عده ای سعی بر این داشتند که به جای احداث بیمارستان آن را برای منازل مسکونی واگذار نمایند و ما مالکین و اهالی دولت آباد مانع این حرکت شدیم و حتی پای بزرگان و ریش سفیدانمان تا به زندان کشیده شد اما در پایان با همراهی مسئولینی منصف و همراه، کلنگ احداث بیمارستان زده شد تا که امروز بیمارستان۲۸۳تختخوابی استانمان در شهر یاسوج (دولت آباد) قامت کشیده و نوید روزهای خوبی درخدمت به همنوعان را ندا دهد.
ما اهالی دولت آباد از سال۱۳۸۸تا به امروز که مهرماه سال۹۶هست پیگیریهای مستمر برای نامگذاری این مکان را خواستاربوده ایم که نام این مکان مزین گردد بنام((شهداء دولت آباد)).
همشهریان و هم استانیهای عزیز آیا این خواسته ما، که سهم عظیمی در این مشارکت را داشته ایم نامعقول است؟؟...چندین سال است که انگشت شماری مسئول، خواسته به حق این جمعیت را نادیده میگیرند و بی توجهیشان زخمی عمیق بردل ما گذاشته است، آیا این بی توجهی و بی احترامی بازتاب نامناسبی در جامعه نخواهدداشت و نفس و ارزش زیبای همراهی و مشارکت مردم در کنار دولت را خدشه دارنمی کند؟...آیا بدبینی،بی اعتمادی از دولت را برای ما و آیندگان بهمراه ندارد؟....آیا دیگر طیفی حاضر به همراهی در امور خیریه و انگیزه همراهی و مشارکت با دولت را خواهند داشت؟....
چرا تعداد انگشت شماری مسئول برای تاییدشدن، منافع شخصی و تاثیرگذاریشان بر زیردستان حاضر می شوند حق و حقوق جمعیتی بیش از هشت هزار نفر را نادیده بگیرند؟....
مگر همه اسناد و مدارک را در اختیار ندارید پس به چه خاطر اینگونه مردم را به بازی می گیرید؟...
چرا خواسته یا ناخواسته قصد دارید زمینه ناهنجاری را فراهم کرده و جمعیتی را بی دلیل و فقط بخاطر خودخواهی، روبروی دولت خاصه نیروهای نظامی قرار دهید؟....چرا اجازه نمی دهید دیگر مسئولین موضوع و مسئله ای به این روشنی را به حق بر زبان جاری کنند؟....آیا ممکن است مدیران و روئسای شهری واستانی خدایی ناکرده ترس از دست دادن موقعیت چند روزه خود داشته باشند؟نگرانی شما از چیست؟ ما در این استان صفاتی همچون انصاف، شهامت و جوانمردی در خود داریم که زبانزد خاص و عام است، ما در دفاع از حق و حقوق دیگران الگو بوده ایم...اجازه ندهیم سکوت امروزمان انزوا و شرمندگی روزهای آینده رابهمراه داشته باشد،همه ما با واژه مردانگی آشناییم.
ما اهالی دولت آباد در این فرآیند، شجاعت و مصمم بودن بسیاری از مدیران و مسئولین شهریمان را دیده ایم و اکثریت موافق خواسته به حق ما بوده اند.
مدیران و مسئولین محترم استانی و شهریاسوج ما اهالی دولت آبادبه عدالت و انصاف مولاعلی(ع) ایمان قلبی داریم و تحت هیچ شرایطی از طلب حق خود برنمیگردیم و این مطلب به آن معنانیست که خارج از چهارچوب قانونی عمل کنیم.
مسئولین محترم خود را بیازمائید و آنچه حق هست جاری نمایید.
شرم دارد موضوعی به این روشنی سالها دغدغه همه ما شده و بخواهد درسطح کلان رسیدگی شود و یا خدایی ناکرده رسانه ها و سایتهای بیگانه آن را سوژه کنند و تاثیر منفی آن بر افکار مردم در جامعه ما بنشیند، این عرایض ما تهدید نیست و فقط بازتاب عملکرد ما و شما خواهد بود...نکند خدایی ناکرده کوتاهی ما اصل همراهی مردم و مشارکتشان در امور خدماتی را کاسته و خیرین ما را بی انگیزه و دلسرد نماید.
هم استانیهای عزیز بالاخص همشهریان ما در یاسوج شما شاهد باشید و صدای ما را بشنوید آیا خواسته ما به دلایلی که عرض کردیم نامعقول است؟...بیشترین نقش را در اجرا و احداث این مکان یعنی بیمارستان داشته ایم که برآوردی بیش از۳۰۰میلیارد تومان می باشد.
مسئولین محترم به حرمت خون شهیدانمان و احترام به همراهی و مشارکت این جمعیت در این امر خداپسندانه که هم قدم شدیم با دولت برای کمک و محرومیت زدائی و همچنین خدمت به همنوعانمان به جد برای تعیین و تکلیف رصد(رسد)نمائید و آنچه حق است و شما آگاهید کلام را به حق بر زبان جاری کنید.
این حرکت شما مرحمی است بر زخمی که ناخواسته در دل ما انگشت شماری مسئول گذاشته اند.
سربلند و پیروزباشید، اهالی دولت آباد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عادل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
همه این مشکلات زیر سر ......... است که از ......... امده وقصد دارد با ملک مردم برای خود واقوامش اوازه ای ایجاد وساخت کند البته همه شهیدان واجب احترامند پس چرای شهدای دولت اباد در این خصوص واجب تر نباشند اقای ........ واگذارت به قران وحضرت ابوالفضل تابناک انصافا کامنت حذف نکن
مدیر پایگاه با تشکر از شما مخاطب گرامی
انتشار اسامی افراد در چنین نظراتی به منزله وارد کردن اتهام است که اثبات نشده و از نظر حقوقی پیگرد دارد .
لذا به احترام شما مخاطب گرامی ، تحریریه تابناک فقط اسامی را حذف نموه است.
مجددا از اعتماد شما متشکریم
Yasin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
ما خواهان برکناری ................استانداری کهگیلویه وبویراحند هستیم که کاری جز تفرقه و فامیل بازی در استان انجام نمیدهد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار