کد خبر: ۴۹۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 24 September 2017
رئیس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران گفت: با پیگیری‌های باشگاه نفت گچساران محرومیت ٥ جلسه‌ای تیم فوتبال نفت و گاز از بازی‌های خانگی به سه جلسه محرومیت کاهش یافت و این تیم از بازی بعدی می‌تواند بازی‌های خانگی را در زمین اختصاصی خود انجام دهد.

ابوالحسن غلامی افزود: محرومیت تماشاگران بنا بر رأی کمیته انضباطی همچنان به قوت خود باقی است و کاهش محرومیت فقط شامل محل بازی است که به شهر دوگنبدان منتقل شده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس کمیته انضباطی، رئیس کمیته استیناف، رئیس کمیته صیانت از سلامت لیگ فوتبال کشور و هیأت فوتبال استان و شهرستان گفت: امیدوار هستیم با تدبیرهای مطلوب امنیتی، پشتیبانی صنعت نفت و ایجاد بسترهای فرهنگی در محیط ورزشگاه‌ها توسط کمیته فرهنگی باشگاه، شرایط مناسب‌تری برای پیشگیری از بروز چنین جرائمی فراهم شود.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به علت تخلف تماشاگرانش در آخرین بازی پلی اف لیگ دسته دو کشور در سال قبل مقابل اروند خرمشهر با حکم کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال از 5 جلسه بازی خانگی محروم شده بود.

با رای امروز کمیته انضباطی و کاهش محرومیت 5 جلسه ای به 3 جلسه، تیم فوتبال نفت و گاز بدون حضور تماشاگر در دوگنبدان از میهمانان خود پذیرایی میکند و تماشاگران هم پس از پایان محرومیت 5 جلسه ای قادر به همراهی تیم خود در دوگنبدان هستند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در بازی بعدی خود در لیگ دسته دو فوتبال کشور در سمنان به مصاف صنایع این شهر می رود و در بازی بعد از آن در دوگنبدان از پرسپولیس مشهد پذیرایی می کند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ های معتبر فوتبال کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار