کد خبر: ۵۰۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴ 05 October 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
 
 
آقایان...
چوب حراج به فروش تراکم هنر نیست!!!
بعد از وقفه ای یکماهه بعد از انتخاب شهردار جدید برای هدایت سکان شهرداری دهدشت و در واقع با نوعی نگرش سیاسی طیف خاصی، اسفندیار برخه که همگان وی را از خانواده آبفا می شناسند سکاندار شهرداری بحران زده دهدشت شد یک مهم اذهان را درگیر کرده ؛ اکنون که آقای خادمی به لرستان رفته است جلسه ای خاص که قرار بود فردای انتخاب آقای برخه و در پی آن تخصیص بودجه ویژه برای شهردهدشت با شما داشته باشد باید به آنجا بروید.
البته یا شهر را به لرستان انتقال دهید یا خط اعتباری اش را...
بله در اینجا روی صحبتم با آقای بالوایه است.
شخصی که علیرغم انتخاب شهردار همچنان در تمامی امورات شهرداری دخالت مستقیم دارد بدون از آنکه حتی در انجام امورات به نظرات شخصی و کارشناسی دیگر دوستان و پرسنل توجهی بکند،خود تصمیم میگیرد و خود نیز اجرا میکند؟
انتخاب جناب آقای برخه خود نیز سر دراز دارد چون آقای بالوایه با وعده همکاری نزدیک استاندار(دکتر خادمی) بقیه را نیز همراه خود کرد.
هرچند که تاکنون تجربه نشان داده است که انتخاب یک شهردار آن هم از روی فشار و دخالت مستقیم بعضی از سیاسیون خاص همیشه نتیجه عکس داده است و همین عامل باعث شده است که شهرداری دهدشت بعد از طی یک دوره چهارساله هیچ پیشرفتی که حاصل نکرد هیچ تازه میزان بدهی اش نیز دو برابر شده است.
از طرفی آیا شایسته است جهت شروع تغییرات و فعال شدن شهرداری،تعدادی از نیروهای خدماتی شهرداری را در جداول و کانال های فاضلاب به کار بگیرید و از این صحنه ها عکس بگیرید و در فضای مجازی پخش کنید تا بازار گرمی برای نشان دادن فعال بودن خود نمایید؟
آیا پیش خود فکر نمی کنید آنها دارای فرزندان و خانواده ای هستند و مشاهده کردن تصاویر پدرانشان در حین کار در کانال های فاضلاب برای آنها سنگین تمام شود؟
این چه تصمیم نابخردانه ای است که به قیمت خرد کردن مظلوم ترین و شایسته ترین نیروهای شهرداری تمام میشود؟
از طرفی دیگر آقایان عزیز اگر قرار بود در شروع و برای کسب درآمد چوب حراج به فروش تراکم بزنید که هنر نیست.
فروش تراکم مانع مهاجرت نمیشود، بلکه نبود طراوت و شادابی و پویایی شهر را مخروبه ای نمایان کرده و همین عامل باعث فرار شهروندان شده است.
از دهدشت جز دهی بیشتر باقی نمانده است.
در زمان انتخابات با وعده های رنگین پا به شورای شهر گذاشته اید اما هنوز نشانه ای از اجرای تحول نیست. به جای حراج فروش تراکم به فکر درآمد پایدار باشید.
 شهروندان شهری زیبا سرشار از توسعه و رونق اقتصادی و زیرساخت ایجاد اشتغال شهری را خواهانند و گرنه همه که بلد هستند چراغانی کردن و کاشتن گل و آب پاشی و ... را...
در پایان برای مدیریت جدید شهرداری و پرسنل خدوم،زحمتکش و البته مظلوم آن از صمیم قلب آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم که شهردار جدید بتواند کشتی بحران زده و به گل نشسته شهرداری را به سلامت به آب های خروشان باز گرداند و باید منتظر ماند و دید که آیا شهردار جدید در این مدت زمان کوتاهی که شورای شهر به او فرصت داده است میتواند به چنین وضعیتی سرو سامان دهد و رضایت خاطر شهروندان را جلب کند و یا شورای شهر باید به فکر گزینه های شایسته تری برای شهرداری دهدشت باشد.


سید مصطفی گنجی


آقایان،چوب حراج به فروش تراکم هنر نیست!!!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار