تابناک گزارش می دهد؛
علی پوزش فرماندار شهرستان کهگیلویه بمناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی ، با صدور پیامی از تلاشهای ارزنده و زحمات فرمانده و کارکنان منطقه انتظامی در ایجادنظم و امنیت ،آسایش برای مردم و پیشگیری و کاهش جرایم تقدیر کرد.
کد خبر: ۵۰۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲ 05 October 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،علی پوزش فرماندار شهرستان کهگیلویه بمناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی ، با صدور پیامی از تلاشهای ارزنده و زحمات فرمانده و کارکنان منطقه انتظامی در ایجادنظم و امنیت ،آسایش برای مردم و پیشگیری و کاهش جرایم تقدیر کرد.

پیام فرماندار کهگیلویه به مناسبت هفته نیروی انتظامی
متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردان جان بر کفی که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثاربی وقفه آنها زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.
آسایش ،امنیت، سلامتی و آرامش جامعه ؛حاصل تلاشها ، فداکاریها ، ایثار و از جان گذشتگی سخت کوشانی است که با اراده آهنین و با ایمان و اعتقاد راسخ به ارزش ها  و آرمانهای انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی در راه ثبات امنیت در همه زمینه ها و پاسداری از مرزهای آبی و خاکی میهن عزیزمان فرو گذار نمی کنند.نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با شجاعت ، دلاوری و ایثارگری و با توکل به خداوند متعال و اقتدار و سربلندی در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار نموده اند و اخلاق مداری، دین داری و قانون گرایی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده اند.
پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.
اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، قدردانی خود را از تلاش های ارزنده و عملکرد این عزیزان بزرگوار اعلام نموده و از درگاه خداوند ایزد منان توفیق روزافزون این قشر تلاشگر را در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم  و امیدوارم در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر اسلام و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی  و برقراری نظم وامنیت جامعه بیش از پیش موفق و موید باشند.
علی پوزش
فرماندار کهگیلویه

خبرنگار سید مصطفی گنجی


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار