تابناک گزارش می دهد؛
نشست فرماندار کهگیلویه، رئیس سازمان نظام‌مهندسی استان، رئیس نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و روسای ادارات شهرستان کهگیلویه در فرمانداری برگزار شد.‌
کد خبر: ۵۰۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳ 06 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، سلمان تاج‌الدینی رئیس سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه در این نشست مصوباتی با سازمان نظام مهندسی و ادارات شهرستان مقرر شد، اظهار کرد: کارمندان در ساعات اداری و خارج از ساعات در نقشه‌برداری و مستثنایت وارد نشده و کارها را به سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی واگذار کنند، و همچنین اداره ممیزی منابع طبیعی شهرستان کلیه استعلامات نقشه‌برداری را از کانال نظام‌ مهندسی کشاورزی انجام دهد.
تاج‌الدینی تصریح کرد: نظارت طرح‌ها، تفکیک امور اراضی زراعی و آب‌ و خاک جهاد به نظام‌مهندسی کشاورزی واگذار شد، و همچنین بنیاد مسکن و اداره آب، برق و گاز شهرستان کلیه استعلامات نقشه‌برداری را بدون مهر سازمان نظام‌ مهندسی ثبت و دریافت نکنند.
تاج الدینی با بیان اینکه شهرداری در بخش فضای سبز از فارغ‌التحصیلان کشاورزی استفاده کند تصریح کرد: کمیته امداد، بهزیستی شهرستان دوره‌های آموزشی خود را به سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی واگذار کنند.
به گزارش کبنانیوز، رئیس سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه در ادامه صحبت های خود گفت : امور عشایر شهرستان بخش آموزشی عشایر را در زمینهٔ کشاورزی و دامپروری را به سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی واگذار کرد.
وی در پایان افزود: شخصی به‌عنوان نماینده نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در اداره منابع طبیعی برای کارهای استعلامات انتخاب شود.


خبرنگار سید مصطفی گنجی


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار