تابناک گزارش می دهد؛
امام جمعه قلعه رئیسی گفت: خیانت سران فتنه قابل بخشش نیست، تطهیر سران فتنه قبل از توبه و پشیمانی و عذرخواهی از ملت و رهبر و مجازات اعمال ننگینشان خیانت به راه امام، انقلاب و شهدا است.
کد خبر: ۵۰۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳ 06 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.
وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.
امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: در طول تاریخ هر امتی هر گروهی  که نسبت به موضع ولی حق بی توجهی کرد جزء بلاء، گرفتاری، خسارت و زحمت چیزی عائد آن گروه و ملت نشد این سنت الهی است در قضیه برجام به خطوط قرمز نایب امام زمان(عج)، حجت و ولی خدا در زمان توجه نشد لذا برای کشور و ملت ما خسارت، گرفتاری و زحمت ایجاد کردیم امیدوارم عده ای بیدار شوند و از فرجام برجام و مذاکره با آمریکا که جز عهدشکنی چیزی نبود عبرت بگیرند.

در خطبه های نماز جمعه قلعه رییسی مطرح شد/صلواتی : بی توجهی برخی مدیران در ارائه خدمات فاجعه است
وی خاطرنشان کرد: حالا که داعش در عراق و سوریه شکست خورده آمریکا به دنبال تقویت داعش در افغانستان و به دنبال جایگزینی داعش به جای طالبان است.
صلواتی به تخریب چهره‌های انقلابی اشاره و تاکید کرد: این روزها شاهد تخریب چهره‌های انقلابی نظام در رسانه‌های بیگانه هستیم مثلا ریاست محترم قوه قضائیه مورد انواع هجمه‌ها و تخریب‌ها و تهمت‌ها قرار می‌گیرد این خط همیشگی جریان کفر، نفاق، ابوسفیان ها و معاویه ها و این شجره ملعونه است علت این همه هجمه و تهمت به آیت‌الله لاریجانی این است که در سال ۸۸ در کنار ولی زمان ایستاد و امروز دارند از ایشان بخاطر آن مجاهدتها انتقام می‌گیرند.
امام جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: این همه خیانت، جنایت و ظلم را سران فتنه بوجود آوردند که اعمال زشت و ننگین سران فتنه یک کتاب قطور است و سران فتنه اعتبارشان را از امام و بیت امام گرفتند اما انقلاب و نظام امام را تا لبه پرتگاه پیش بردند آب به آسیاب دشمن ریختند در مقابل قانون و ملت و رهبر ناجوانمردانه ایستادگی کردند، سران فتنه در هر کشوری بودند، فوراً گردن آنها را می‌زدند اما از رافت نظام و رهبر و ملت برخوردار شدند.
وی گفت: خیانت سران فتنه قابل بخشش نیست، تطهیر سران فتنه قبل از توبه و پشیمانی و عذرخواهی از ملت و رهبر و مجازات اعمال ننگینشان خیانت به راه امام، انقلاب و شهدا است و همگان بدانند فتنه‌گران اگر با آب زمزم هم غسل کنند تا توبه و عذر خواهی و مجازات نشوند  پاک نمی‌شوند و هر کس به دنبال تطهیر فتنه گران است مجرم است و در گناه سران فتنه شریک است و در خط امام و انقلاب و ولایت نیست.
صلواتی اضافه کرد: اظهار ارادت به سران فتنه منکر هست و در تعارض با خط ولایت است و هرکس امروز مدعی خط ولایت و مسیر حسین زمان و تفکر انقلابی است بداند لازمه اصلی ولایی بودن و همراهی با حسین زمان برائت از سران فتنه است و فتنه خط قرمز نظام است مسئولان امنیتی با کسانیکه در اداره‌ها، مدارس، سایت‌ها و کانال ها  از فتنه گران قبح زدایی می‌کنند و چهره خیانتکار و جنایتکار سران فتنه را تطهیر می کنند، برخورد کند.
به گزارش فارس از چاروسا امام جمعه قلعه رئیسی به روز روستا و عشایر اشاره و بیان کرد: بخش چاروسا بیش از ۱۰۰ روستا با امکانات حداقلی مثل برق، آب لوله کشی و مدرسه دارد و در این سال‌ها به طور کلی خالی از سکنه شدند و امکاناتی که بود از بین رفته است و بسیاری از روستاها هم از امکاناتی هم چون جاده مناسب، آنتن دهی تلفن، شبکه تلویزیونی، امکانات آموزشی محروم هستند.
وی ادامه داد: در این منطقه باغات الگن، المور، آبله خشک شدند و امروز مهاجرت، عدم توجه به مشکلات کشاورزان، راه ارتباطی نامناسب، بیکاری و نبود شغل و مکان مناسب برای ورزش کردن جوانان از مصیبت‌های روستائیان چاروسا است و همین بی‌توجهی بعضی از مسوولان در ارائه خدمت به روستائیان باعث افزایش بی رویه مهاجرت از منطقه چاروسا شده و در این سه سال اخیر آمار مهاجرت از چاروسا افزایش یافته است و این یک فاجعه بود که عده ای با ناکارآمدیشان رقم زدند.
صلواتی افزود: ارتقاء بخش چاروسا به شهرستانی، ایجاد دانشگاه در چاروسا، ایجاد امکانات رفاهی و زیرساختی، ایجاد زمینه برای کسب و کار،ارائه تسهیلات به روستائیان، تصریح در گازرسانی و انتخاب مدیرانی انقلابی و دلسوز ولایتمدار و متخصص می تواند مهاجرت از چاروسا را کاهش دهد و باعث شود که عده ای که از منطقه مهاجرت کردند به چاروسا برگردند./خبرگزاری فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار