تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد؛
عدل هاشمی پور نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی به خبرگزاری تابناک هفته ناجا را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۰۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱ 06 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،عدل هاشمی‌پور نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ طی پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.
بر اساس این گزارش،متن پیام به شرح زیر است؛

پیام تبریک عدل هاشمی به مناسبت هفته ناجا

بسم‌الله الرحمن الرحیم

امنیت پایدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف، سرمایه‌ای جاودان و مرهون لطف و عنایت خدای بزرگ است.بخش اعظمی از این سرمایه مهم و ارزشمند ٬ ناشی از مدیریت و تلاش انسان‌های خدوم و جان ‌برکفی است که به‌ درستی شعار «پلیس برای امنیت و امنیت برای همه» را تبیین و مصداق عینی می‌بخشند.
بی شک آسایش٬ اقتدار و سلامت اجتماعی بدون ایثار و از خود گذشتگی حاصل نمی‌گردد.
دلاورمردانی که در ایجاد امنیت٬ ثبات و استمرار آن در مملکت خویش زمان٬ مکان و خطر نمی‌شناسند شایسته تقدیر و دعای خیر ملت هستند.
قطعاً ملت فهیم و قدرشناس ایران به فرزندان برومند خود افتخار می‌کنند و قدردان زحمات آنان هستند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره لاله‌های آسمانی این نهاد مقدس٬ فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به محضر شریف فرماندهی کل قوا٬ فرماندهی محترم نیروی انتظامی٬ کارکنان و دست اندرکاران زحمتکش و خدوم نیروی انتظامی تبریک و شادباش عرض می‌نمایم. 
امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب بیش از پیش در امورات محوله، پایداری امنیت و حفظ اسلام کوشا٬ موفق٬ سلامت و سربلند باشید.

عدل هاشمی‌پور
نماینده مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار