تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد؛
در نخستين روز از هفته نيروي انتظامي ، خانواده ي كاركنان نيروي انتظامي از دامنه تنگ ماغر تا ارتفاعات اين تنگه به طول 5 كيلومتر پياده روي کردند.
کد خبر: ۵۰۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳ 06 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده نيروي انتظامي شهرستان بهمئي برنامه های هفته نیروی انتظامی را تشریح کرد.
عدالت پرور اجرای صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، اجرای برنامه‌ها و میزگرد‌های فرهنگي و اجتماعي،  دیدار با امام جمعه شهر ليكک، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدای نیروی انتظامی،  تجليل از كاركنان ساعی و مدیران نمونه، حضور پرسنل نیروی انتظامی در نماز جمعه، حضور در مدارس و قرائت پیام هاي مختلف انتظامي را از مهمترین برنامه های هفته نیروی در شهرستان بهمئي برشمرد.
عدالت پرور پیاده‌‌ روی ویژه خانواده‌های کارکنان نیروی انتظامی، جلسه مشاوره برای خانواده کارکنان نیروی انتظامی، برگزاري نشست تخصصی با معتمدین محله ها ، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی ، برگزاري  نشستهای خبری و رسانه ای و برگزاری همایشها و بازدیدهای مختلف را از ديگر برنامه هاي نيروي انتظامي شهرستان بهمئي در اين هفته ذكر كرد.
وي همچنین با تقدير از همراهي شبانه روزي صداوسيما و رسانه ها ، خبرگزاري ها و سايت هاي كشوري ، استاني و شهرستاني با نيروي انتظامي و اطلاع رساني به موقع به مردم، با اشاره به نقش رسانه ها در کمک به ایجاد امنیت و آرامش در جامعه از رسانه ها خواست تا با انعکاس واقعیتها و تحلیلهای دانش بنیان ، پلیس را در رسیدن به اهدافش کمک کنند.
شایان ذکر است در نخستين روز از هفته نيروي انتظامي ، خانواده ي كاركنان نيروي انتظامي از دامنه تنگ ماغر تا ارتفاعات اين تنگه به طول 5 كيلومتر پياده روي کردند./عصرجهان


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار