متفاوت ترین تکریم و معارفه
صبح امروز مراسم تودیع و معارفه شهردار یاسوج با حضور استاندار در سالن شهید جورجانی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 07 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، آئین تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید یاسوج با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن شهید جورجانی دانشگاه علوم پزشکی این شهر برگزار شد .
در حالی آیین تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که در سالن حکیم جرجانی شهر یاسوج جایی برای سوزن انداختن نیست و البته از نکات جالب این مراسم ، حضور طایفه ای به سبک مراسمات محلی برای خیر مقدم به مدعوین است.
خودروهای اداری و شخصی در محوطه سالن حکیم جرجانی خودنمایی می‌کنند و این گونه که معلوم است بیشتر مدیران دستگاه‌ها برای حضور در این آیین به سالن حکیم جرجانی آمده‌اند.
اعضای شورای اسلامی دوره جدید نیز در این ایین حضور دارند و جاوید و مقدم شهرداران سابق و جدید نیز در کنار هم نشسته‌اند.

گزارش تصویری از مراسم تودیع و معارفه شهردار یاسوج/ در حال تکمیل...

سید هدایت اکبری رئیس شورای شهر یاسوج در دور  چهارم و پنجم در این آیین تکریم و معرفه ،گفت: در طول این چهار سال جاوید سخت کوشانه کار کرد و کارهای زیادی در شهر یاسوج انجام شد که امیدواریم در آینده تداوم داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج البته درخواستی هم از استاندار داشت و گفت: بدون حمایت شخص اول استان و فرماندار بویراحمد موفقیتی حاصل نخواهد شد .
شهردار یاسوج: کدام 50 نفر؟پولی نبود اما آرامش داشتیم
همانگونه که انتظار می رفت ، جاوید شهردارد اسبق یاسوج ، علاوه بر بیان برخی عملکرد های حوزه کاری خود ، به برخی انتقادات پاسخ دهد و ناگفته هایی بیان کند.
جاوید در بخش هایی از سخنانش به موضوع انتخاب شهردار پرداخت و با انتقاد از اعضای شورای پنجم گفت : کدام ۵۰ نفر و کدام رزومه و پیشینه را بررسی کردند!
 جاوید در این مراسم سعی کرد آنچه را که در دل دارد بر کلام جاری کند و گفت : حرف‌های زیادی در طول این چهار سال وجود داشت که همه آن‌ها را تحمل می‌کردم که باید جواب آن‌ها را بدهم.

جاوید گفت: برخی که از دور دست بر آتش دارند و اطلاعاتی از شهر و شهرسازی هم ندارند با قلم‌های رسانه جهت‌های انحرافی تعیین می‌کردند.

شهردار سابق یاسوج افزود : این قدر سختی‌ها زیاد بود که بعد از انتخاب شهردار جدید سه بار سجده شکر به جای آوردم.

وی با بیان این که وقتی وارد شهرداری شدم فهمیدم که چه میزان کار انجام نشده تصریح کرد: هر کسی در شهرداری به دنبال این بود که گلیم خود را از آب بیرون بکشد.

جاوید تصریح کرد: نابسامانی‌های درون شهرداری بیداد می‌کرد و اگر نبود آبروی خانوادگی و اداری همان هفته اول کار را رها می‌کردم و می‌رفتم.

شهردار جدید یاسوج در ادامه افزود: بعضی‌ها می‌گفتند چه کار کنی و چه کار انجام ندهی انگ دزدی را به تو می‌زنند.

وی افزود: در طول چهل روز اخیر که به خیابان می‌روم و در محل‌های مختلف مردم به واسطه کارهایی که انجام داده‌ایم قدردانی می‌کنند.

جاوید گفت: در شهرداری یاسوج و پیش از ما از آقای ایکس ۵۰ میلیون تومان عوارض می‌گرفتند و از دیگری ۱۰ میلیون تومان که به این کارها خاتمه دادم.
جاوید در بخش دیگری از سخنانش به میزان وقت اختصاص داده به وی که از طرف مجری به وی تذکر داده می شد ، گفت : برای دستگاهی مانند شهرداری که 4 سال فعالیت کرده 10 دقیقه وقت در نظر می گیرند و برای فرمانداری هم 10 دقیقه ؟

جاوید در بخش دیگری از اظهارات خود با قدردانی از رسانه‌ها با بیان این که جامعه بدون رسانه‌ها محقق نمی‌شود تصریح کرد: در این چهار سال برخی از مطالب انحرافی و جهت‌دار بود.

وی در همین زمینه با بیان این که برخی‌ها چیزهایی در مورد من نوشتند که کارهایی کرده‌ام اظهار کرد: اگر توانستید یک برگ سند در خصوص واگذاری چیزی به عمو و خاله و پسر عمه من پیدا کنید آن را به شما برمی‌گردانم.

جاوید در خصوص ارتباط خود با اعضای شورای شهر و نفرات جدید هم گفت: هیچ گاه کسی را برای بقای خود نزد آن‌ها نفرستادم و با سه نفر از آن‌ها نه پیش و نه حین انتخابات و نه بعد از انتخابات یک کلمه هم صحبتی نداشته‌ام.

جاوید همچنین در مطلبی کنایه‌های خطاب به اعضای جدید شهر یاسوج که مدعی بودند رزومه ۵۰ نفر را برای انتخاب شهردار گرفته‌اند افزود:

وی همچنین از استاندار سابق هم تشکر کرد و گفت: اگر تحریم بودیم و اعتباری نبود اما آرامش در استان داشتیم.
یاسوج متعلق به طایفه ی خاصی نیست
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این مراسم مدیریت شهری را حساس فوق العاده و تاثیرگذار دانست و اظهار کرد: شهرداری باید به سمت درآمد پایدار سوق داده شود و شرایط برای حضور سرمایه گذار فراهم شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ادعای اینکه یاسوج پایتخت طبیعت ایران است ادعای به حقی است، گفت: زیرساخت‌های این شهر باید تقویت شود تا اقتصاد شهر یاسوج بهبود پیدا کند.

وی تصریح کرد: یاسوج پیشانی اداری و سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد است و به همین دلیل باید تقویت شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بر توجه به شهر الکترونیک تاکید کرد و افزود: حوزه اجتماعی باید مورد توجه باشد و سرمایه اجتماعی مورد تقویت قرار گیرد.

احمدی با بیان اینکه یاسوج شهر و ملک یک جناح، طایفه و قوم خاصی نیست، گفت: شهر یاسوج متعلق به همه مردم است که در این شهر زندگی می‌کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهرداری و شورا اسلامی شهر یاسوج فرصت‌های اجتماعی و سیاسی را عادلانه در اختیار مردم قرار دهند و بدون در نظر گرفتن طایفه و قوم این خدمات ارائه شوند.

وی بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی توسط شورا و شهرداری یاسوج تاکید کرد و گفت: مدیریت سکونت‌های غیررسمی، جلوگیری از رشد حاشیه نشینی و مهاجرت‌های بی رویه از اولویت های مورد توجه شهردار جدید است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بر تعامل همه دستگاه ها با شهرداری تاکید کرد و گفت: اجازه ندهیم کمربندی از فقر و معضلات اجتماعی در پایتخت طبیعت ایران شکل گیرد.

احمدی با تاکید مجدد بر تقویت زیرساخت‌ها در استان تاکید و افزود:  روز اول که به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدم دغدغه من پل‌های ورودی، مبلمان شهری، فرودگاه و‌ پروازها و تفرجگاه‌های این شهر بود اما دولت  با مشکلات فراوانی مواجه است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کسی نیستم که شعار بدهم، گفت: با سعه صدر و پشتکار تمام توان خود را برای راه‌اندازی پروژه‌های راکد می‌گذارم.

وی ۴ سال پیش رو را بهترین فرصت برای نعمت خدمتگزاری به مردم دانست و گفت: قوم گرایی، طایفه بازی و باند بازی مسائلی است که مانع پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد می‌شود و نباید انرژی خود را صرف این مسائل کنیم.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار