تابناک گزارش می دهد؛
نماینده کهگیلویه بزرگ از پیشرفت پروژه دهدشت براساس برنامه زمان بندی خبر داد و تاکید کرد : این پروژه پس از 12 سال تعطیلی مطلق خوشبختانه در مسیر خود براساس برنامه زمان بندی شده جلو می رود .
کد خبر: ۵۰۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶ 07 October 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، عدل هاشمی نسبت به خبر چند روز اخیر خبرگزاری تابناک مبنی بر به "به کما رفتن پتروشیمی دهدشت" گفت : هر پروژه عمرانی برای شروع بکار ابتدا باید خاکبرداری آن انجام سپس ساختمانهای غیرصنعتی و بعد از آن ساختمانهای صنعتی احد شود که این موضوع درباره پروژه پتروشیمی دهدشت نیز باید انجام شود.

خبر تابناک باعث واکنش نماینده کهگیلویه بزرگ شد
رئیس کمیته گاز و پتروشیمی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعطیلی ۱۲ ساله این پروژه مهم افزود : پتروشیمی دهدشت پس از ۱۲ سال تعطیلی همزمان با فعالیت اینجانب در مجلس شورای اسلامی با پیگیری های متعدد خوشبختانه در مسیر انجام قرار گرفته است.
نماینده کهگیلویه بزرگ با تشریح فعالیت های عمرانی این پروژه ادامه داد : خاکبرداری پتروشیمی دهدشت در مراحل آخر خود قرار دارد و بزودی مناقصه ساختمانهای غیر صنعتی آن برگزار می شود.
هاشمی پور تاکید کرد : روند  عملیات عمرانی پروژه پتروشیمی دهدشت براساس برنامه زمان بندی شده به پیش می رود و هیچ توقف و کمایی در آن صورت نگرفته است. 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
خدا قوت سردار سازندگی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار