داریوش دیودیده : پذیرفته شدگان بعد از اغاز به کار،حداقل یک سوم حقوق مصوب وزارت کار را دریافت میکنند و کار فرمایان نیز از معافیت دوساله برای پرداخت حق بیمه انها برخوردارند.
کد خبر: ۵۰۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶ 07 October 2017
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان از راه اندازی سامانه کارورزی ویژه ی ثبت نام کارجویان دانشگاهی برای اشتغال انها در قالب طرح کارورزی خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گفت : این طرح باهدف افزایش اشتغال پذیری فارغ التحصیلان دانشگاهی از طریق اموزش مهارت در محیط کسب و کار تحت عنوان کارورزی اغاز شده است .
 وی افزود : این طرح هم به نفع دانش اموختگان دانشگاهی و هم به سود بنگاهها و واحدهای تولیدی استان است.
این مسئول عنوان کرد : استان کهگیلویه و بویراحمد با خیل عظیم فارغ التحصیلان روبروست که مهارت های مورد نیاز بازار کار را فرا نگرفته اند و صرفا برخی اموزش های نظری را در محیط کلاس درس گذرانده اند.به همین دلیل فقدان مهارت های مورد نیاز در متقاضیان کار را می توان از دیگر عوامل دخیل در مسئله کاهش اشتغال دانست.
رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت هدف اصلی این طرح بعد از جذب فارغ التحصیلان بیکار ،اماده سازی انها برای بازار کار دانست و افزود : بعد از اتمام دوره مهارت های لازم،شرایط بهتری برای اشتغال دارند و درواقع در اولویت جذب هستند.
وی اظهار داشت : پذیرفته شدگان بعد از اغاز به کار،حداقل یک سوم حقوق مصوب وزارت کار را دریافت میکنند و کار فرمایان نیز از معافیت دوساله برای پرداخت حق بیمه انها برخوردارند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ارسلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
فقط دروغ تحویل مردم میدهید من سه ماه پیش ثبت نام کردم
دروغ ،دروغ ،ریا دزدی خیانت
داریدنظام را فاسد قلمداد میکتید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار