به هر جهت وضعیت این چند روزه و در آغاز سال تحصیلی در بخش دیشموک چندان جالب به نظر نمی رسد و باید دید آیا مهمترین بخش فرهنگی دولت در منطقه دیشموک به آرامش می رسد و یا همچنان باید منتظر پازل دیگری از این دمینو باشیم؟!
کد خبر: ۵۰۴۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶ 07 October 2017
این روزها یک خبر به صورت دومینو وار اتفاقات و خبرهایی را در پی داشته و هر لحظه خبری جدید را در پی دارد که شاید هنوز به پایان نرسیده باشد و ماجرا ادامه دار باشد.
خبری در خصوص وضعیت دانش آموزان سر گچ بخش دیشموک ، خیلی زود به تیتر اول اکثر رسانه ها تبدیل شد و وزیر آموزش و پرورش هم اقدام به انتشار یک توئیت نمود که عملا در همان حد و اندازه توئیت ماند اما با تلاش های مسئولین محلی خصوصا نماینده کهگیلویه ، بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ، خیری پیدا شد که حاضر به تهیه ی یک مدرسه پیش ساخته شد تا برای امسال مشکل دانش آموزان این روستا حل شود.و بعد از ظهر امروز هم سایت خبری تحلیلی تابناک (پربازدیدترین سایت فارسی زبان دنیا) در خبری با تیتر توئیت وزیر افاقه نکرد، هزینه مدرسه پیش ساخته را یک خیر مدرسه ساز داد!  ضعف آموزش و پرورش در تهیه امکانات را منتشر نمود که ساعاتی پس از انتشار خبر ، اعلام شد که رئیس آموزش و پرورش بخش دیشموک عزل شده است!
اما کار به همین جا ختم نشد و پس لرزه آن به ساختمان اداره آموزش و پرورش بخش دیشموک رسید و در خبری غیر رسمی اعلام شد ، رئیس آموزش و پرورش این بخش عزل شد و گویا یکی دیگر از فرهنگیان آن اداره به عنوان سرپرست تعیین خواهد شد یا شده است (بنابر خبرهای ضد و نقیض) .
 
پس لرزه های یک خبر / اولین واکنش ها به خبر غیر رسمی تغییر یک مدیر 
 
اما همانگونه که در بالا شرح داده شد ، اقدامات پی در پی در حال رخ دادن است و در جدیدترین رویداد ، عده ای از فرهنگیان ، نسبت به جایگزینی شخص اعلام شده به جای مدیر فعلی واکنش نشان داده و حتی برخی فرهنگیان همانند خود وزیر اقدام به ارسال توئیت هایی  کرده اند و از وزیر خواسته اند جلوی این تغییر را بگیرد چرا که معتقدند ، گزینه اعلام شده نمی تواند گزینه مناسب این پست باشد.
 
 پس لرزه های یک خبر / اولین واکنش ها به خبر غیر رسمی تغییر یک مدیر
پس لرزه های یک خبر / اولین واکنش ها به خبر غیر رسمی تغییر یک مدیر
پس لرزه های یک خبر / اولین واکنش ها به خبر غیر رسمی تغییر یک مدیر 
 

یکی دیگر از فرهنگیان هم با ارسال یادداشتی دلایلی را عنوان کرده و معتقد است ، تغییر جدید با گزینه اعلام شده ، شرایط را بدتر می کند. در این یادداشت آمده است:
تغیرات در دیشموک  لازم است . اما نه مدیریت تسامحی صالح زاده نه مدیریت سردرگم و دیکتاتور مابانه نوروزی نیا . راه نجات و برون رفت اموزش و پرورش دیشموک از این وضعیت بحران زده با مدیریت علمی و تعاملی آقایانی مثل حاجی توحیدی ، امکان پذیر است موید این مطلب نظر خواهی و تحقیق از مجموعه بزرگ همکاران و مردم دیشموک است که همه آقای توحیدی را به عنوان نیروی معتدل، کارا و مردمی میدانند.
با جا به جایی صالح زاده و نوروزی مشکلات معلمان و منطقه حل نمیشود اگر حل شدنی بود این همه مشکل در طول تصدی هر دو حل می شد. بنا به دلایل زیر آقای نوروزی نیا توان اداره و مدریت اموزش و پرورش منطقه را ندارد
۱.نداشتن روابط اجتماعی خوب باهمکاران و مردم (ارباب رجوع)
۲.عدم شناخت و نفوذ در منطقه و همکاران
۳.به نظرمیرسد باتوجه به رفتار و برخورد ایشان اکثریت همکاران از همکاری با ایشان ناراحت و حاضر به همکاری با ایشان نیستند!
۴.نظر سنجی تحقیق پیرامون وضعیت اموزشی واجتماعی ایشان از مردم وهمکاران میتواند موارد فوق رااثبات یا رد نماید.
۵.عدم تعامل با ادارات و همکاران مردم و دانش آموزان به علت ناتوانی در برقراری ارتباط نامبرده توان کنترل و مدیریت خانواده بزرگ آموزش و پرورش را ندارد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آنچه که در بخش یادداشت یک فرهنگی برای تکمیل گزارش آمده است لزوما مورد تایید یا تکذیب تابناک نیست خصوصا در بحث اسامی مطرح شده، اما با توجه به شرایط بوجود آمده ، در ادامه گزارش درج گردید به عنوان بخشی از واکنش ها به انتشار خبر غیر رسمی عزل رئیس فعلی و جایگزینی گزینه ی اعلام شده و چنانچه که در این خصوص نقدی از طرفین مورد نقد این یادداشت وارد باشد قابلیت درج و انتشار در این سایت را دارد.
به هر جهت وضعیت این چند روزه و در آغاز سال تحصیلی در بخش دیشموک چندان جالب به نظر نمی رسد و باید دید آیا مهمترین بخش فرهنگی دولت در منطقه دیشموک به آرامش می رسد و یا همچنان باید منتظر لرزش پازل دیگری از این دمینو باشیم؟! 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
محمدی از چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
وضعیت اسفبار آموزش و پرورش چرام را پیگیری کنید
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
فامیلگرایی وخویش وقومگرایی در چرام بیداد میکند و آموزش وپرورش که حتی معتقدند نباید سیاسی باشد وانتصابات درآن باید براساس اصل شایسته سالاری باشد جای خود را به طایفه گرایی وفامیلگرایی داده که اثرات بسیار نامطلوبی برکار فرهنگیان ودانش آموزان داشته ودارد کاش سیاسی عمل میکردند وازنیروهای سیاسی اما شایسته عمل میکردند لااقل بهتر از فامیلگرایی بود احتمالا مدیر آپ چرام باید برای چند پست دیگر درچرام. چند نیرو از طایفه خود استخدام کند چون. فامیلهای ایشان تعدادشون کمه وبرای بعضی پستها با مشکل کمبود نیروی فامیلی مواجه شده است
رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
اموزش و پرورش دیشموک با سرپرستی نوروزی ب قهقرا میره، چرا مدیرکل و معاون پشتیبانی خواست فرهنگیان دیشموک رو نمی بینن
امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
ب شدت مخالف سرپرستی حتی برای یک روز اقای نوروزی نیا هستیم، شخصی ک ب شدت فردگرا و تعامل ناپذیر است. لطفا تجدیدنظر کنید
احمدی از دیشموک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
روحیات اقای نوروزی برای مدیریت اموزش و پرورش ک با افراد فرهنگی سروکار دارد، اصلا سازگار نیست. فرهنگیان حتی اگه کارشون انجام نشه، دوست ندارند به ایشون مراجه کند
سجادی از فرهنگیان دیشموک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
ایا در منطقه ددیشموک قطع رجال شده؟؟؟ فرهنگیان بومی دیشموک با تحصیلات عالی همچون اقایان توحیدی و پیروزی و استاد وپذیرش و دبستان رو انتخاب کنید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
به داد اموزش وپرورش چرام برسید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
دولت انتقادپذیر خخخخخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
نوروزی درحد یک مدیر مدرسه هم نیست.ایشان فردی ...... است
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
نوروزی حداقل 10سال سابقه درخشان مدیریت دبیرستان دارد دوره مدیریت ایشان در سطح استان دارای رتبه های برگزیده و طرح های برگزیده استانی و حتی کشوری دارند اگر عقل و انصاف ندارید لااقل انسان باشید ....
کسانی که از روحیه قانونگرایی و قانون مندی نوروزی ترس دارند اقدام به تخریب ایشان در فضای مجازی می کنند.
ادبیات به کاربرده شده در مورد ایشان در روزهای گذشته حکایت از نوعی عقده گشایی طایفه ای و سیاسی است . تفکری که در سالهای گذشته باعث عقب ماندگی آموزش منطقه شده است می کوشد با تخریب ایشان مطامع طایفه ا ی را که نوعی واپسگرایی است دنبال کند .ایشان اهل مماشات و تعامل مبتنی بر( قانون ستیزی که آفت منطقه شده است ) نیستند . در دوره معاونت آموزشی ایشان بوده که رتبه منطقه در سطح استان بهبود پیدا کرد و آموزش احیا شد توصیه می شود به آمار های رسمی مراجعه کنید. حداقل اصول انسانی را در اظهار نظرتان رعایت کنید
نون والقلم و مایسطرون . اگر انصاف و منطق ندارید حداقل انسان باشید و پیشداروی نکنید و لازم است سطح تفکرتان را ارتقا دهید . خداوند به مخالفان ایشان توفیق هدایت دهد ..
ناصری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
صادق جان انقدر جوش نخور آموزش وپرورش کسی می خواهد که روابط عمومی قوی وتعامل داشته باشد بی روح بودن وخشک بودن ومربوطی بودن نوروزی کار به دست فرهنگ وآموزش منطقه می دهد صالح زاده بود که حاشیه ها را ازبین برد وهمه گروههای سیاسی را همدل کرد ورتبه های خوب در مراکز عالی داشتیم دوباره زمین لرزه آمد وحاشیه ها بیشتر عاقبت به پرتگاه رفتیم این کار از شخص فهیم مدیر کل واقعا بعید بود
مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
اموزش و پرورش چرام همیشه پیشتاز بوده و خواهد بود انشالله ،
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار