تابناک گزارش می دهد؛
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: معرفی هرگونه کتاب کمک آموزشی، نرم افزار CD و فیلم که به تأئید سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش نرسیده در مدارس ممنوع است.
کد خبر: ۵۰۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵ 07 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک کهگیلویه و بویراحمد،هادی زارع پور در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد که  در یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‌ها و مواد آموزشی قابل استفاده به همراه کتابهای درسی را سازمان پژوهش و برنامه ریزی تعیین کرده است و دانش آموزان باید از این محتوا‌ها استفاده کنند.
وی ادامه داد: محتوای قابل استفاده در سامانه این سازمان و از طریق بسته کیف الکترونیک در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

ممنوعیت برخی از کتب های کمک درسی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان هم گفت: براساس رأی ۸۲۸ شورای عالی آموزش و پرورش هر گونه محتوایی که در مدارس معرفی می‌شود باید مورد تأکید سازمان پژوهش و برنامه ریزی باشد.حسینعلی فاتحی افزود: اولیاء دانش آموزان در صورت مشاهده تأکید مدرس بر خرید کتابهای آموزشی خاص موارد را به ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره آموزش وپرورش شهرستان‌ها و مناطق اطلاع دهند.
فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم از ساخت یک فضای آموزشی جدید در یاسوج از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خبرداد و گفت: با توجه به اینکه فضای آموزشی شهید محمد منتظری در میدان ۷ تیر یاسوج از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه تغییر کاربری شده این اداره کل فضای جدیدی در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع می‌سازد.
حسن نوروزی رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: از محل اعتبارات ارتقاء شاخص‌های آموزشی و پرورشی تعدادی از مدارس استاندارد سازی و برای ساخت ۲ فضای آموزشی حاشیه‌ای شهر یاسوج در مادوان و تنگاری ۱۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص می‌یابد.
ایوب رضایی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم گفت: ۱۳ پژوهش سرای آموزشی در استان در اختیار دانش آموزان برای فعالیتهای پژوهشی و تحقیقی است که نیازمند کیفی بخشی فعالیت وتجهیزات مطلوب هستند./خبرآوران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار