سوال از بخشدار مرکزی
چندمطالبه که به کرار کتبا وشفاها ازسوی مردم ومسولین روستا خدمت حضرتعالی بارهای بار ارائه گردید.منتظریم انشالله ازطریق این پایگاه خبری اهالی این روستا را خوشحال نمائید.
کد خبر: ۵۰۴۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴ 08 October 2017
به گزارش خبری تابناک کهگیلویه وبویراحمد روستای قیام با دارا بودن قریب به ۴۰۰ خانوار یکی ازبزرگترین روستاهای استان و بزرگترین روستای شهرستان لنده است که مشکلات ومطالبه های ضرور این روستا توسط یکی از اهالی به صورت سوال دراین پایگاه خبری عینا درج میشوند.
سلام خدمت بخشدار محترم مرکزی شهرستان لنده جناب آقای عادل مرادی 
چندمطالبه که به کرار کتبا وشفاها خدمت حضرتعالی بارهای بار ارائه گردید از سوی اهالی ومسولین که انشالله ازطریق این پایگاه خبری اهالی این روستا را خوشحال نمائید.

۱-خیابان ها وکوچه های این روستای پرجمعیت خاکی هستندآیا برنامه ای برای آسفالت دراین روستا دارید؟

۲-شما وقتی به روستای قیام سفر میزنید آیا واقعا باگردنه های خطرناک جاده ایجا ترس نمیکنید یا تاآن هنگام که تلفات جانی صورت نگیرد دست بکار نمیشوید ؟اگر چه خانوادهای بدین دلیل درسنوات گذشته داغدارشدندوعزیزان خودرا ازدست دادند.

۳-آیا از وضعیت نابسامان مخابرات بزرگترین روستای شهرستان اطلاعی دارید؟

۴-وضعیت اینترنت درروزگاری که این مهم از ضروریات زندگی روزانه بحساب می آید بشدت ضعیف است چرا اقدامی صورت نمیگیرد؟

از همکاری و همراهی همه مسولین خدوم شهرستان که کمک به توسعه مناطق روستای میکنند سپاسگذاریم و طرح این سوالات درراستای توسعه بخش روستای و کمک به جلوگیری از مهاجرت به شهرها است

درراستای پیگری مشکلات این روستا و توضیحات مسولین شهرستان تابناک کهگیلویه وبویر احمد این آمادگی را دارد که جوابیه مسولین ذی ربط در راس بخشدار محترم بخش مرکزی شهرستان لنده را دراین باره انعکاس دهد.

آ.نوری
 
بخشدارلنده پاسخ دهد/مطالبه اهالی روستای قیام با ارسال به تحریریه تابناک 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار