مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از برنامه‌ریزی و هماهنگی برای میزبانی از دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی خبر داد.
کد خبر: ۵۰۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 08 October 2017
حمیده ماحوزی عصر شنبه در نشست داوران مشاعره رضوی اظهار داشت: میزبانی از جشنواره مشاعره رضوی افتخاری برای استان بوشهر است که امسال میزبان دوازدهمین دوره از این جشنواره است.

وی با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری جشنواره ملی مشاعره رضوی، اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های این جشنواره قرائت اشعار شاعران کشور با موضوع رضوی توسط مشاعره کنندگان است که این اتفاق در دیگر رشته های فرهنگی و هنری کمتر محقق خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: نیت و هدف افراد بر گرفته از دوستداری و ارادتمندی آنان به آستان مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) است.

وی افزود: در این جشنواره کسانی که برای امام رضا (ع) از روی اعتقاد قلبی شعر می سرایند، می نویسند و در هر بخشی گام برمی دارند هم در دنیا و هم در آخرت سعادتمند هستند.

مدیر اجرایی دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی نیز اظهار داشت: خدا را شاکریم که برای دوازدهمین سال پیاپی میزبان دوستداران علی‌ابن موسی الرضا(ع) از سراسر کشور در بوشهر هستیم و به این میزبانی افتخار می‌کنیم و اثرات پر برکت خادمی ثامن الحجج را در طول سال در زندگی خود مشاهده می‌کنیم.

فریماه بوشهری افزود: دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی روز ۱۹ مهرماه ساعت هشت و ٣٠ صبح در سالن مجتمع فرهنگی و هنری ۹ دی  با حضور مسئولان کشوری و استانی، مشاعره کنندگان از سراسر کشور، علاقمندان به شعر و ادبیات و مهمتر از آن عاشقان آستان شمس الشموس  افتتاح خواهد شد.

وی بیان داشت: از آنجایی که این جشنواره مزین به نام ثامن الحجج امام رضا (ع) است و با محوریت رضوی برگزار می‌شود رعایت حجاب اسلامی و پوششی در شان  این برنامه  توسط خواهران و برادران راه یافته به جشنواره  الزامی است.

دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی از سری برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) است که با حضور ۶۴ مشاعره کننده از سراسر کشور ١٩ مهرماه در استان بوشهر برگزار خواهد شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار