طی حکمی ، مشاور رسانه ای و سخنگوی شهرداری در حوزه ی روابط عمومی شهرداری دهدشت منصوب شد.
کد خبر: ۵۰۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 08 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، طی حکمی از طرف شهرداری دهدشت ، سید ایمان تقوی به عنوان مشاور رسانه ای و سخنگوی شهرداری در حوزه ی روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری دهدشت منصوب شد.
در این حکم آمده است :
برادر سید ایمان تقوی 
سلام علیکم
نظر به تخصص جنابعالی ، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت ، بعنوان مشاور رسانه ای شهردار و سخنگوی شهرداری در حوزه ی روابط عمومی و امور فرهنگی تعیین و منصوب می شوید. امید است با استفاده از تجارب خود و متخصصین با لحاظ کردن تکریم مردم ، اصحاب رسانه و همکاران در شهرداری و شورای محترم اسلامی شهر دهدشت ، نهایت تلاش خود را در راستای انعکاس بموقع عملکرد شهرداری و ایجاد تعامل لازم معمول نمائید. توفیق شما را از درگاه احدیت مسئلت مینمایم.
اسفندیار برخه ، شهردار دهدشت
لازم به توضیح است سید ایمان تقوی ، علاوه بر کار در شهرداری ، از فعالان حوزه ی رسانه است که یادداشت ها و گزارش های تاثیر گذاری در فضای سیاسی و فرهنگی در حوزه های رسانه و شبکه های اجتماعی نگاشته است.
 
 
 تصویر حکم
 
انتصاب در شهرداری دهدشت + تصویر 
 
انتصاب در شهرداری دهدشت + تصویر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پرسنل شهرداری
|
United States
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
ضمن تبریک به آقای مهندس تقوی جا داره تقدیر کنم از اقدامات مهندس برخه عزیز در انتخاب و انتساب معاونین خود در شهرداری که واقعا نشان داد که مدیری توانمند و شجاع در انتصاب و استفاده از نیرو های کارآمد است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار