در نشست واگذاری طرح‌های سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری 15 پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری استان به بخش خصوصی خبر داد.
کد خبر: ۵۰۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 08 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، نشست واگذاری طرح‌های سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس گروه اقتصادی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، نایب رئیس اتاق بازرگانی استان و جمعی دیگر از مسئولان پیش از ظهر امروز (16 مهرماه) در اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.
محمود باقری در این نشست با اشاره به سیاست‌های اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در زمینه ایجاد اشتغال، اظهار کرد: 15 پروژه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بر اساس قرارداد BOT (ساخت، بهره‌برداری و انتقال) به بخش خصوصی با هدف رونق اشتغال واگذار می‌شود.
 
اعلام پروژه های گردشگری که به بخش خصوصی واگذار می شوند + اسامی و جزئیات 

وی افزود: سرمایه‌گذاران می‌توانند طرح‌های سرمایه‌گذاری خود برای این پروژه‌های گردشگری را به کارشناسان حوزه سرمایه‌گذاری این اداره‌کل جهت ارزیابی تحویل دهند.
دبیر کارگروه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌‌های قابل واگذاری را سد شاه قاسم، تنگ مهریان، اردوگاه خهکلون، اردوگاه بیژن، منطقه کوه گل، اردوگاه چشمه بلقیس چرام، اردوگاه بی بی حکیمه، اردوگاه شراب گرو، اردوگاه دشتک دیل، اردوگاه پارک جنگلی، اردوگاه توت‌نده، اردوگاه تنگ ماغر، برم الوان و بندان سی‌سخت عنوان کرد.
باقری ابراز کرد: برای برخی از پروژه‌های ذکر شده سرمایه‌گذارانی اعلام آمادگی کردند که طرح‌های آنها توسط کارشناسان این اداره‌کل در حال ارزیابی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار