با توجه به این که جلال حسینی هم اعتراض تندی به باشگاه داشت که چرا با افراد خاطی برخورد نکردند، کاپیتان تیم از این ماجرا تبرئه می‌شود.
کد خبر: ۵۰۵۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳ 08 October 2017
به گزارش افکارنیوز، شکست چهار گله پرسپولیس در بازی مقابل الهلال تبعات سنگینی را برای این تیم به همراه داشت. بعد از بازی که همه توپ را به زمین دیگری می‌انداختند، از گوشه و کنار باشگاه شنیده شد که چهار بازیکن تیم، شب قبل از مسابقه در حال خوش‌گذرانی بودند. اتهام سنگینی که مدیران باشگاه را هم وادار به واکنش کرده بود. طاهری مدیرعامل باشگاه خوش‌گذرانی بازیکنان را تایید نکرد، ولی اعلام کرد که پس از پایان بازی، چند بازیکن پرسپولیس در دبی ماندند تا استراحت کنند. ترکاشوند اما ماجرا را طور دیگری بیان کرد. معاون اقتصادی باشگاه اسمی از بازیکنی نیاورد ولی اعلام کرد که شب قبل از بازی به بهانه تولد پسرش، یک دورهمی داشتند. ترکاشوند در مورد تصویری که از چند بازیکن پرسپولیس در مکانی خاص منتشر شده بود هم توضیح داد: «بعد از بازی با الهلال، بازیکنان پنج روز تعطیل بودند. شاید این عکس برای بعد از مسابقه باشد ولی قطعا می‌گویم که روز قبل از مسابقه چنین اتفاقی نیفتاده است. اگر اتفاقی افتاده باشد و برانکو از آن آگاه باشد باید آن را به صورت کتبی به ما اعلام کند.» ترکاشوند در مورد عکسی صحبت می‌کند که بازتاب گسترده‌ای داشت و بازیکنان حاضر در آن تصویر هم به انتشار آن عکس واکنش نشان دادند و گفتند که فتوشاپ است.

این طور که شنیده شده این اولین باری نبود که بازیکنان پرسپولیس در سفرهای خارجی، شبانه اردوی تیم را ترک کردند. اتفاقی که طبق ادعای روزنامه هفت صبح، برانکو هم از آن مطلع شده که چند بازیکن پرسپولیس، شب قبل از بازی با الاهلی هم از اردوی پرسپولیس خارج شدند. در ادامه گزارش روزنامه، کدهایی هم درباره بازیکنان خاطی داده شده است: «بازیکنان پرسپولیس این بار هم دلشان نمی‌آید در دبی لذتی از سفر خود نبرند. آنها این بار هم دو روز قبل از بازی با الهلال اردوی تیم‌شان را ترک کرده و در نیمه‌های شب به باشگاه ایرانیان دبی بر می‌گردند. دو بازیکن به خاطر دلایلی در ترکیب تیم‌شان مقابل الهلال غیبت داشتند و دو نفر دیگر هم یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های چند سال اخیر خود را در این بازی ارائه دادند. برانکو در واکنش به این قضیه طبق معمول به رسانه‌ها گفته است؛ اطلاعی ندارد و ماجرا را پیگیری خواهد شد».

با توجه به این که جلال حسینی هم اعتراض تندی به باشگاه داشت که چرا با افراد خاطی برخورد نکردند، کاپیتان تیم از این ماجرا تبرئه می‌شود. حالا حدس دو بازیکنی که بخاطر محرومیت و مصدومیت در این بازی پرسپولیس غایب بودند و در دبی به شب‌نشینی پرداختند خیلی هم دشوار نیست. همین طور حدس دو بازیکنی که در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار داشتند و برانکو، از نمایش‌شان در زمین راضی نبود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار