تابناک گزارش می دهد؛
به مناسبت هفته ناجا، سرهنگ سیاهپور فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه ، به همراه برخی از مسئولان انتظامی این شهرستان ، با امام جمعه شهر دهدشت ديدار کردند.  
کد خبر: ۵۰۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴ 08 October 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،حجت السلام " سيد نصير حسيني" امام جمعه شهر دهدشت ضمن تسليت ايام محرم و سوگواري سيد و سالار شهيدان و همچنين تبريک هفته نيروي انتظامي اظهار داشت : گرامي مي داريم ياد و خاطره شهداي صدر اسلام به خصوص شهداي نيروي انتظامي را که براي نظم و امنيت کشور تلاش کردند و جان خود را فداي اين مرز بوم و کشور نمودند. 

فرماندهی انتظامی کهگیلویه در دیدار با امام جمعه شهرستان/امنیت مهمترین نیاز جامعه است

 امام جمعه دهدشت گفت : از فعاليت ها و زحمات اين نيرو در ايجاد امنيت و آرامش جامعه و همچنين زحمات نيروي انتظامي شهرستان در ايجاد امنيت و برقراري نظم در برگزاري سوگواري ايام محرم وسيد و سالار شهيدان و هيئت هاي عزاداري تقدير و تشکر می نمائیم. 

سید نصیر حسینی در ادامه خاطر نشان کرد: بزرگترين خصوصيت اجتماعي و نياز جامعه امنيت است، چه امنيت اقتصادي ، سياسي، فرهنگي و اجتماعي بر عهده شماست و اين وظيفه، شما را سنگين تر مي کند و اگر اين امنيت نباشد مشکلات زيادي به وجود خواهد آمد.  

وي در پايان گفت : تعامل نيروي انتظامي با مردم و ادارات را جهت پيشبرد وظايف محوله خواستار شدند. 

 بر اساس گزارش کانال خبری پلیس، منوچهر سياهپور" فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه در ابتداي اين ديدار ضمن عرض تسليت ايام محرم، گزارشي از عملکرد پليس اين شهرستان را ارائه نمود و بيان داشت: هدف از اين ديدار تجديد پيمان با آرمان هاي انقلاب اسلامي و مقام عظماي ولايت و رهبري است.


خبرنگار سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار