کد خبر: ۵۰۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۱ 09 October 2017
این روزها پادشاه عربستان در راس هیاتی بلند مرتبه، مهمان ولادیمیر پوتین شده است؛ دیداری دوستانه که به منظور امضای توافق‌های تجاری و تسلیحاتی بین این دو کشور صورت می‌گیرد.

اما در این بین، امکاناتی که عبدالعزیزدر این سفر به همراه خود داشت تعجب برانگیز بود؛ 1500 خدمه، حدود 800 کیلوگرم مواد غذایی، چند لیموزین گرانقیمت، لوازم لوکس و یک پله برقی طلایی!

این پله‌برقی که قرار بود عبدالعزیز بوسیله آن از هواپیما خارج شود، اتفاقا درست وقتی که جناب پادشاه قصد استفاده از آن را داشت، طبق برنامه عمل نکرد و در مقابل لنز ده‌ها دوربین عکاس و خبرنگار، به ناگاه خراب شد! در نتیجه عبدالعزیز مجبور شد تا بقیه راه را با پای خودش پایین بیاید! ؛ سوژه‌ای جالب که اتفاقا محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نطام هم آن را دست‌مایه آخرین پست اینستاگرام خود کرد و کنایه جالبی به پادشاه عربستان زد.

محسن رضایی در اینستاگرام خود نوشت: " دست و پا زدن برای نجات، حاکمان عربستان با پول های ملت خود به غرب و شرق عالم می روند. از این و آن، سلاح می خرند و زیاده گویی می کنند.

از روسیه سامانه دفاع هوایی اس۴۰۰ طلب می کنند و از آمریکا، سامانه دفاع ضد موشکی و خیال می کنند با انبار کردن زرادخانه های خود می توانند به سلطنت پوسیده وهابی حیات دهند.

آنها چشم هایشان را به روی حقیقت بسته اند و صدای مردم خود و مسلمانان یمن و بحرین را نمی شنوند؛ زیرا آنها پله برقی های سراشیبی را با پای خود طی می کنند".
 
پله برقی طلایی پادشاه و پست اینستاگرامی رضایی 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار