کد خبر: ۵۰۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 09 October 2017
علی‌محمد احمدی در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی با گرامیداشت این هفته اظهار کرد: نیروهای مسلح در چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی برگ‌زرین و افتخارات فراموش نشدنی به جا گذاشتند و سپاه، ارتش، بسیج و نیروهای انتظامی در این مدت چهار دهه در پاسداری از آرمان‌های انقلاب، امام(ره) و رهبری لحظه‌ای درنگ نکردند و با تمام توان از این آرمان‌ها دفاع خواهند کرد.

به نقل از فارس ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قدردان این مجاهدت‌ها و دلاوری‌ها باشیم، گفت: انقلاب ما انقلاب باورهای دینی، دین‌مداری و گفتمان عدالت آزادی و دفاع از محرومین است و طبیعی است که نظام سلطه چنین گفتمانی را نمی‌پذیرد، در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بودیم استکبار با تمام توان در مقابل اراده ملت که برای آزادی و استقلال به پا خواست ایستاد و جنگ هشت ساله را به ما تحمیل کردند.

وی تصریح کرد: تمام قدرت‌های جهانی با همه توان تسلیحاتی، مالی و اطلاعاتی در مقابل ملت بزرگ ما ایستادند اما ملت ایران به پشتوانه نیروهای توانمند خود نشان داد که ملتی نیست که در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان سر تسلیم فرود آورد، ملت ما ایستادند و فرزندان بزرگی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در چنین هفته‌هایی به یاد داشته باشیم که تک تک فرزندان ما در نیروهای انتظامی، سپاه و ارتش چه مجاهدت‌هایی کردند، گفت: امروز این فراز از تاریخ اسلامی فراز خاصی است و دشمن روز به روز به ناکامی‌های خود پی می‌برد و به نتیجه رسیده که ملت ما را با درگیری مستقیم نظامی نمی‌تواند از پای درآورد لذا تلاش دارد در دل مردم ما بذر یاس بپاشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دشمن در تلاش است جوانان را از طریق فضای مجازی و ترفندهای شیطانی ناامید کند و آنها را از مسیر انقلاب اسلامی منحرف کند که ما باید آگاهانه و هوشیارانه تمام مسیرها را شناسایی کنیم همانطور که ملت در طول 40 سال مسیر را شناسایی و پشت سر رهبری ترفندهای دشمنان را خنثی کردند.

احمدی نیروی انتظامی را حافظ امنیت جامعه دانست و با اشاره به رسالت سخت و حساس نیروی انتظامی گفت: امروز دشمن در حوزه نرم تلاش دارد تا باورهای دینی مردم را دچار خدشه کند، رکن خانواده را متلاشی و وحدت ملی را مورد هجوم و آسیب قرار دهد، بذر تفرقه را میان ملت ایجاد کند و با ایجاد ناامنی سرمایه‌های ما را از رشد و توسعه بازدارد که نیروی انتظامی باید مقتدرتر از گذشته و آگاهانه در همه صحنه حضور داشته باشد.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند ترفندهای پیش‌رو را خنثی کند بلکه تمام دستگاه‌های اجرایی اعم از لشکری و کشوری، مدیران و همه دستگاه‌های مدیریتی در کنار نیروی انتظامی تلاش کنند تا تهدیدهای دشمنان خنثی شود و نیروی انتظامی بتواند با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در عرصه عمل برنامه‌های دشمن و نقشه‌های که برای کند کردن حرکت انقلاب دارد را از بین ببرد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دشمن و افرادی که مخل امنیت جامعه هستند روز به روز به ابزارهای نو مجهز می‌شوند و ما باید نیروی انتظامی را به تجهیزات روز مجهز و مدرن کنیم و ابزارهای لازم را در اختیار نیروی انتظامی قرار دهیم و حمایت های لازم را داشته باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امروزه با پدیده‌های بسیار ناگواری مانند بزه‌اجتماعی، سرقت، درگیری‌های مسلحانه، نزاع‌های قومی، مشکلات ترافیک شهری، فضای مجازی و مواد مخدر و مسائل دیگری مواجه هستیم که برخورد عاقلانه با تدبیر و آگاهانه و اقتدار نیروی انتظامی می‌تواند به حل این مشکلات کمک کند.

وی بیان کرد: فصل جدیدی در مدیریت استان شروع کردیم و به تمام نیروهای مسلح و فرمانده انتظامی استان قول می‌دهم که تمام توان استان را برای حمایت از نیروی مسلح در راستای ایجاد امنیت مردم به کار گیریم چرا که زمانی می‌توانیم در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی موفق باشیم که مردم احساس امنیت کنند که نیروی انتظامی مسوول ایجاد امنیت است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نیروی انتظامی مانند گذشته تلاش و آرامش و امنیت را فراهم کند تا کسانی که می خواهند به استان ما بیایند در کمال آرامش و امنیت وارد استان شوند و گردشگری که استان ما را انتخاب می‌کند چه در مسیرهای مواصلاتی و چه در تفرجگاه‌ها و شهرها و روستاها احساس امنیت کند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار