تابناک گزارش می دهد؛
به گفته زنان پرسنل به دلیل عدم نگهبان در این درمانگاه تا کنون چندین مورد دزدی از وسایل درمانگاه تا طلا و جواهرات پزشکان زن صورت گرفته است.
کد خبر: ۵۰۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 09 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،این گزارش اولین و آخرین گزارش نارضایتی از درمانگاه‌ها و مراکز بهداشت استان نیست، منتهی این سری به‌جای پرداختن به نارضایتی مردم پای گله‌های بانوان پرسنل درمانگاه شبانه‌روزی شهر سوق نشسته‌ایم.
اماکن عمومی در اطراف درمانگاه شبانه‌روزی شهر سوق قرار گرفته‌، و از منازل مسکونی فاصله زیادی دارد که این مورد در کنار عدم نگهبان امنیت درمانگاه را با مشکل مواجه کرده است.
به گفته زنان پرسنل به دلیل عدم نگهبان در این درمانگاه تا کنون چندین مورد دزدی از وسایل درمانگاه تا طلا و جواهرات پزشکان زن صورت گرفته است.
علی‌رغم پیگیری‌های مکرر به مرکز بهداشت و درمان شهرستان و تقاضای نگهبان هیچ اقدام جدی صورت نگرفته است، بنا بر این راننده‌های آمبولانس برای امنیت بانوان و پزشکان از ساعت ۲۲ شب به بعد نگهبانی می دهند و در مواقع ضروری که رانندگان در حال انجام ماموریت هستند میتوان گفت که این درمانگاه امنیتی ندارد.
از دیگر مشکلات این درمانگاه که مجالیست در این گزارش به آن بپردازیم اینست که در حال حاضر این درمانگاه با کمبود نیروی پرستار مواجه است،بیشتر اوقات به‌ اجبار و غیر قانونی پرستاران را به انجام اضافه کاری و ۲ شیفت کار وادار می‌کنند.
همچنین در روزهای تعطیل رسمی و عصر جمعه‌ها مسئول پذیرش در درمانگاه حضور ندارد و تنها پزشک و پرستار هستند که در محل کار خود حاضر می‌شوند، طوری است که مسئولیت کارهای درمانگاه از رسیدگی به بیماران تا پذیرش بر دوش پرستاران درمانگاه است که این خود کیفیت رسیدگی به بیمار را پایین آورده و در اکثر اوقات همراهان بیمار با فریاد، توهین و درگیری لفظی با پرستاران و پزشکان از کم‌توجهی به بیمار خود ابراز نارضایتی می‌کنند. 
بر اساس این گزارش، از مرکز بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه تقاضا داریم با همدلی بیشتری به ‌پاس زحمات پرسنل خدوم و وظیفه شناس و مظلوم این درمانگاه تشکری هرچند ناچیز در برابر اینهمه زحمات، شرایط بهتری را برای همکاران خود در درمانگاه شبانه‌روزی شهر سوق فراهم کنند./کبنا


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عجب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
در نبود امنیت واقعا جدی است و حرفی به جاست اما
تشکر از پرسنل خدوم!؟؟؟
جز خدمات دقیق و برابر قانون در خانه بهداشت توسط اون سه سرکارخانم وظیفه شناس ،خدمات دندانپزشکی ،آمدن پزشکان متخصص در سه روز عصر ،که شما هیچ اشاره ای نکردید،هیچ کاری اصولی در درمانگاه شهر سوق صورت نمی گیرد،
واقعا چشمان ما مردم سوق از جملات آخر وتقاضای تشکر از حدقه در میاد
کدام خدمات!
کدام وظیفه شناسی ؟
بیما ر ساعت سه نیمه شب مراجعه می کنه ،راننده درمانگاه قبل از ورود بیمار ،درحیاط ،درمان بالینی انجام میده و بهش میگه کار خاصی این جا انجام نمیشه!
ویزیتور به جای پرستار بخیه سرهم بندی میزنه و پای نوجوانی برای همیشه باید لنگ بزنه!
بیمار با فشار بالای ۲۲ حاضر میشه ،دکترجون برای طبخ غذا یا هر دلیلی نیم ساعتی به خونه اش میره وقتی با عصبانیت همراه بیمار مواجه میشن ،دکتر میاد و به بهانه سروصدای همراه بیمار ویزیت نشده از درمانگاه خارج میشه !
پیرزن ۷۵ ساله فشارخونی نیمه شب باید بیش از نیم ساعت منتظر دکتر بمونه و چه بسا،چه بسیار بیمار بارها دچار سکته مغزی شده باشند!
بهداشت محیطی که قدرت جلوگیری از کشتن مرغ در سطح شهر را ندارد،عدمش به زوجود !
و.....
و.........
و........
حیف که مردم نجیب و ادیب و علیم شهر سوق ،به فرموده حضرت امام .ره. فرزندان رمضانند و اهل شکوه و گلایه نیستند
سوقی زاده اصل سوق
|
United States
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
..........چرا دروغ میگی.
......................ایای وسوق
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار