در جلسه کمیته راهبری و نشست قضایی مطرح شد :
حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعي:مجموعه قضايي از هرگونه اقدامي که در چارچوب شرع و قانون و در جهت منافع عمومي و رفع مشکلات مردم انجام شود، قاطعانه حمايت مي‌کند.
کد خبر: ۵۰۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱ 09 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جلسه کمیته راهبری و نشست قضایی ( گرامیداشت هفته ناجا) با حضور رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد و فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.
امنيت، اولويت اول دستگاه قضايي و پليس است
رئيس کل دادگستري استان کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه گفت : پلیس بازوی توانمند دستگاه قضایی است.
حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعي رئيس کل دادگستري کهگيلويه و بويراحمد در جلسه کميته راهبري و نشست قضايي (گراميداشت هفته ناجا) در جمع فرماندهان، مسئولان انتظامي و قضايي استان با اشاره به لزوم هماهنگي و تعاملات پليس و دستگاه قضايي افزود: پلیس بازوی توانمند دستگاه قضایی است و مردم به دستگاه قضايي و پليس اميدوارند و در واقع ، اقتدار نظام اسلامي در قدرت و قوت قوه قضائيه و نيروي‌هاي انتظامي متجلي است.
 
امنیت اولویت اول دستگاه قضایی و نیروی انتظامی/ حمایت قاطعانه دستگاه قضایی از اقدامات پلیس 

وي با اشاره به لزوم توجه کافي به مقوله امنيت گفت: امنيت، اولويت اول دستگاه قضايي و پليس است که در اين زمينه اجراي طرح‌هاي موثر بايد به صورت مستمر ادامه پيدا کند. ارتقاء امنیت با همت و تلاش مامورین نیروی انتظامی در استان ما بسیار مطلوب است.
وي با اعلام حمايت قاطعانه از اقدامات پليس گفت: مجموعه قضايي از هرگونه اقدامي که در چارچوب شرع و قانون و در جهت منافع عمومي و رفع مشکلات مردم انجام شود، قاطعانه حمايت مي‌کند.
مزارعی با تقدير از خدمات و زحمات مجموعه فرماندهي انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد گفت: دستگاه قضايي از اقدامات قانوني و شرعي خادمان مردم در نيروي انتظامي همچون گذشته قاطعانه حمايت خواهد کرد.
ايجاد امنيت و آرامش در جامعه ، هدف مشترک بين پليس و دستگاه قضائي است 
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد ، هم در این جلسه گفت : ايجاد امنيت و آرامش در جامعه ، هدف مشترک بين پليس و دستگاه قضائي است .
سردار مهدی انصاری افزود: هرچه سطح تعامل پليس و دستگاه قضائي بيشتر و مستحکم‌تر باشد، شرايط ارتکاب جرم براي مجرمان سخت‌تر خواهد بود و در اين راستا پيشگيري از وقوع جرم را يک اصل انکارناپذير در ماموريت‌هاي پليس و دستگاه قضائي عنوان کرد.
 
امنیت اولویت اول دستگاه قضایی و نیروی انتظامی/ حمایت قاطعانه دستگاه قضایی از اقدامات پلیس 
 
سردار انصاری ايجاد امنيت و آرامش در جامعه را هدف مشترک بين پليس و دستگاه قضائي دانست و اظهار داشت: ملاک پليس در اجراي ماموريت‌ها، قانون است و با هرگونه ناهنجاري و آشفتگي‌هاي اجتماعي برابر قانون برخورد و پرونده ها را جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي ارجاع مي کند. 
فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد با بيان اينکه نتيجه اين يکدلي و هماهنگي و صميميت موجود در بين دستگاه‌هاي استان امنيت پايداري است که حاصل شده است، در مقابله با مجرمان و هنجارشکنان پليس به پشتيباني دستگاه قضائي دلگرم بوده و همچنين دستگاه قضا با تکميل سريع پرونده‌ها و صدور به موقع احکام موجب برخورد سريع و به موقع با مجرمان مي شود. 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار