تابناک گزارش می دهد؛
آیین نکوداشت هفته ملی سالمندان با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه ،معاونین شبکه ،نماینده فرمانداری این شهرستان و جمعی از پرسنل ستادی و مراکز بهداشتی و درمانی در محل سالن آمفی تئاتر بیمارستان امام خمینی (ره ) دهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۶۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹ 09 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در این آئین با مهم خواندن شعار امسال هفته سالمندان «آینده ای بهتر با مشارکت سالمندان»، تصریح کرد: سالمندان سرمایه های اجتماعی هر جامعه هستند که باید با حمایت های اجتماعی و خانوادگی از این قشر ارزشمند از تجارب و توانایی های این سرمایه ها به نحو احسن استفاده کرد.
کورش داوری با اشاره به اینکه داشتن یک برنامه ورزشی و غذایی سبک و منظم اولین نیاز یک سالمند است، ادامه داد: باید ضمن جلوگیری از روزمرگی و بیکاری سالمندان آنها را در تصمیمات دخیل کرده و طرف مشورت خود قرار دهیم که با این کار علاوه بر بهره گیری از کوله بار تجربه سالمندان، سبب ارزش گذاری به شخصیت آنها نیز می شویم.
داوری با بیان اینکه ارتباط سالمندان با نسل های بعد از خود برای هر دو نسل موثر است، تاکید کرد: سالمند با تجربه در شهر و روستاهای ما بسیار زیاد است و استفاده از تجربیات آنها برای همه مفید خواهد بود.
به گزارش صدای جنوب،بخشدار مرکزی کهگیلویه نیز در این آیین بر رعایت جایگاه سالمندان در تمامی عرصه ها تاکید کرد.
حسینی پرور گفت:تجارب سالمندان و مشورت گیری با انها می تواند در راه رسیدن به اهداف کمک زیادی نماید.
وی سالمندان هر اداره و نهادی را شایسته نکوداشت همیشگی بیان کرد و از برگزاری چنین برنامه ای قدردانی نمود.
در پایان این آئین از ۲۲ نفر از سالمندان شهرستان کهگیلویه با اهداء لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد و برخی از سالمندان به بیان مشکلات خود پرداختند./صدای جنوب


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار