تابناک گزارش می دهد؛
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از توقیف بیش از ۱۰۰۰ دستگاه خودرو و موتور سیکلت طی یکسال اخیر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶ 09 October 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،منوچهر سیاهپور در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در دهدشت افزود: نیروی انتظامی مظهر قدرت و امنیت در جامعه است.
وی در ادامه به تشریح عملکرد یکساله نیروی انتظامی پرداخت و با بیان اینکه طی این مدت ۱۶هزار نفر با سامانه ۱۱۰ تماس گرفتند، گفت: بیش از هشت هزار این تماس ها فوریتی و بیش از یک هزار و ۸۵۰ مورد مشاوره و ارشاد قرار گرفتند.

توقیف بیش از هزار دستگاه خودرو و موتورسیکلت در کهگیلویه
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه از دستگیری ۳۲۸ مورد سرقت در این بازه زمانی خبر داد و تصریح کرد: کاهش ۱۰درصدی را در این زمینه شاهد بوده ایم.
سیاهپور همچنین از کاهش ۱۳ درصدی تصادفات درون شهری خبر داد و گفت: به رغم سایر آمارهای قابل قبول اما تصادفات برون شهری ما زیاده بوده است.
وی با اشاره به کاهش ۱۴ درصدی در زمینه نزاع های فردی خاطرنشان کرد: در نزاع های دسته جمعی نیز کاهش ۵۶ درصدی بوده که آماری امیدوار کننده است.
سیاهپور اضافه کرد: در زمینه وظیفه عمومی ۳۰۰ نفر بوده که منجربه معافیت شدند.
وی از توقیف یک هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت خبر داد و عنوان کرد: در این مدت ۲۴ هزار و ۶۱۰ برگ اخطاریه برای رانندگان متخلف راهور صادرشده است.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه اضافه کرد: سه هزار و ۳۰۰ جلد گواهینامه در یکسال گذشته صادر شده و هفده هزار و ۵۰۰ نفر در حوزه ترافیک مورد آموزش قرار گرفتند.








 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار