سید اسدالله هاشمی : با پیگیری های حقوقی و قضایی 20 هکتار از اراضی منابع ملی دلون سی سخت واقع در منطقه حفاظت شده دنا که بصورت غیرقانونی واگذار شده بود، به منابع ملی دولت باز گردانده شد.
کد خبر: ۵۰۷۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ 11 October 2017
سندرسمی واگذاری20هکتار از اراضی منابع ملی در یکی از مناطق  حفاظت شده کهگیلویه وبویراحمد با حکم قضایی ابطال شد . 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اعلام این خبر گفت: باصدور رای نهایی وقطعی مراجع قضایی 20هکتار از اراضی منابع ملی که بصورت غیرقانونی واگذار شده بود به دولت بازگردانده شد.
 سید اسدالله هاشمی صبح امروز با اعلام این خبر گفت: با پیگیری های حقوقی و قضایی 20 هکتار از اراضی منابع ملی دلون سی سخت واقع در منطقه حفاظت شده دنا که بصورت غیرقانونی واگذار شده بودبا صدور رای قطعی مراجع قضایی , رفع تصرف و به منابع ملی دولت باز گردانده شد.
هاشمی در ادامه به نحوه ابطال قرارداد واگذاری زمین اشاره کرد و گفت: این متراژ از اراضی منابع ملی قبلا " بصورت غیر قانونی واگذار شده بود, که با پیگیری های مستمراداره کل حفاظت محیط زیست استان منجر به صدور حکم قطعی ابطال سند رسمی واگذاری فی مابین شد.
وی درپایان ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با پدیده شوم زمین خواری گفت : خط قرمز این اداره کل قانون و مقررات است که در اجرای آن با هیچکس تعارف و مماشاتی نداریم .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار