پس از کش و قوس ها ، رایزنی ها وپیگیری های نماینده کهگیلویه، بهمئی ،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و همچنین مسئ.لین صنعت ، معدن و تجارت ، پروژه فسفات چرام وارد فاز اجرایی شد.
کد خبر: ۵۰۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ 11 October 2017
پروژه بهره برداری از معدن فسفات چرام که از ابتدای کار خود تاکنون زمانی نیم قرنی را نشان می دهد و به موضوعی برای کشمکش های سیاسی تبدیل شده بود ، بالاخره دیروز سه شنبه وارد فاز اجرایی خود شد تا هم عدل هاشمی به یکی از وعده های خود در خصوص پیگیری وضعیت این پروژه عمل کرده باشد و هم مردم این منطقه و استان امیدوار به رونق صنعتی در یکی از مناطق مستعد کهگیلویه و بویراحمد باشند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،داریوش دیودیده رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت.روز ۱۸مهرماه سال ۹۶را می توان روزی به یاد ماندنی برای معدن فسفات چرام شمرد.
وی بیان کرد:درپی سفر اخیر جناب اقای دکتر شریعتمداری ،وزیر محترم صنعت،معدن و تجارت به استان کهگیلویه و بویراحمد که در تاریخ دوم و سوم شهریورماه ۹۶ و اولین سفر استانی ایشان بود،معدن فسفات چرام بعد از ۵ دهه انتظار ،وارد فاز عملیات اجرایی شد.
دیودیده عنوان کرد:درپی این سفر وزیر صنعت،معدن و تجارت به استان، از این معدن بازدید نمودند و با قید فوریت دستور داد مشکلات این طرح ملی بررسی وسریعآ مرتفع گردد که در همین راستا روز سه شنبه ۱۸مهرماه ۹۶،نمایندگان سازمان توسعه و نوسازی معادن وابسته به وزارت صنعت،معدن و تجارت جهت فراهم نمودن مقدمات اجرایی این طرح به استان سفر داشتند.
داریوش دیودیده رییس سازمان صنعت،معدن تجارت از وزیر محترم صنعت ،معدن و تجارت، همچنین از مردم خونگرم و شریف شهرستان چرام که طی این مدت طولانی صبر و حوصله به خرج دادند ،همین طور از کلیه مسءولین محلی قبلی و فعلی شهرستانی و استانی و نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه،چرام،بهمیی و لنده در مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی نمود .
دیودیده در ادامه برای اینکه مراحل اجرایی این طرح مطابق برنامه زمانبندی طی شود از مردم و مسءولین مرتبط درخواست مساعدت و همکاری کرد.
این مسءول اظهار داشت : مجری عملیات اجرایی این معدن فسفات یکی از شرکت های تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران است.
لازم به توضیح است ، وزیر صنعت معدن و تجارت در اوایل شهریور امسال به شهرستان چرام سفر کرد و در بازدید از معدن فسفات چرام با اشاره به اینکه شرکت ایمیدرو تعهد مسئولیت کرد که هم فسفات چرام و هم بوکسیت سرفاریاب را فعال کند گفت: کار فسفات چرام به همت شرکت ایمیدرو به زودی آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
شل من ای گپ نیس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
سازمان نوسازی و گسترش معدنی و ابسته به وزارت صنعت و معدن است،، چه ربطی به عدل هاشمی دارد
رشیدی نوروزازیاسوج
|
United States
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
واقعاعدل هاشمی شایستگی همه چی دارد
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
سردار سرافراز سازندگی حاج عدل هاشمی خدا قوت و خسته نباشید ای بزرگ مرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار