معاون فرماندار کهگیلویه با انتقاد از عدم موثر بودن برخی جلسات گفت : محوریت جلسه باید مشخص باشد خروجی جلسات نیز باید معین باشد.خسروی تاکید کرد: گزارش ها باید به شکل اعداد و عینی باشد و گزارشی که مبهم ونامشخص باشد فایده ای ندارد.
کد خبر: ۵۰۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹ 11 October 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت ،جلسه تنظیم بازار شهرستان کهگیلویه روز دوشنبه با ریاست معاون فرماندار کهگیلویه در سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزارشد.
معاون فرماندار کهگیلویه در این جلسه با انتقاد از عدم موثر بودن برخی جلسات گفت : محوریت جلسه باید مشخص باشد خروجی جلسات نیز باید معین باشد.
خسروی تاکید کرد: گزارش ها باید به شکل اعداد و عینی باشد و گزارشی که مبهم و نامشخص باشد فایده ای ندارد.

جلسه ستاد تنظیم بازار کهگیلویه برگزارشد/ اسلام خسروی : گزارش عملکرد مدیران دقیق ومشخص باشد.
بررسی مصوبات جلسه گذشته پیرامون قیمت گوشت قرمز وسفید ،بحث فروش دام و بحث شیرینی فروشی ها و کیفیت سوخت پمپ بنزین ها و جایگاه های سی ان جی محور های جلسه بود که در ادامه رییس تعزیرات حکومتی،جهادکشاورزی،امور عشایری،اداره استاندارد،تعاون و اتاق اصناف توضیحات خود را پیرامون اقدامات صورت گرفته ارائه دادند که با تاکید معاون فرماندار کهگیلویه مبنی بر ارائه گزارش به شکل اعداد و مشخص ،توضیحات کامل تری داده شد.
خسروی گفت : جهت تنظیم بهتر قیمت های بازار مدیران مربوطه قیمت ها را به روز داشته باشند تا اشکال بوجود نیاید‌.
عین الله اخوان رئیس اتاق اصناف در این جلسه گفت : در جهت تنظیم قیمت های بازار درشش ماهه اول سال ۱۹۵۰ مورد بازرسی انجام شده که ۸۴ مورد به تعزیرات حکومتی ارسال شده و تعداد تخلف کشف شده نیز ۸۴ مورد می باشد و در این باره ۱۴مورد پلمپ واحد و تعداد ۲۰۲۰ مورد اخطار داشتیم.
اخوان در ادامه میزان جرائم اعمال شده را بیش از یک میلیارد و دویست میلیارد تومان اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار