تابناک گزارش می دهد؛
 فرماندار کهگیلویه مجموعه اداره امورعشایر را از ادارت پیشرو در خدمت رسانی وخدمت گذاری به همه جوامع به خصوص جامعه عشایری دانستند و از تعامل آنها با بقیه ارگانها ونهادها استقبال کردندوآرزوی توفیق وموفقیت برای این مجموعه وعشایرتحت پوشش داشتند
کد خبر: ۵۰۷۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰ 11 October 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،فرماندار کهگیلویه به مناسبت روز عشایر و روستا، با مدیریت و کارکنان اداره امور عشایری شهرستان دیدار کرد.
بر اساس این گزارش، علی پوزش روز عشایر و روستا را به پرسنل این اداره و شرکت تعاونی عشایری کوه نور و همچنین عشایر سخت کوش بی ادعا و مولد تبریک گفت.
  پوزش در ادامه صحبتهای خود خدمت به عشایر را مصادق بارز عبادت دانست و افزود که این خدمت و عبادت را نباید به راحتی از دست داد.

دیدار فرماندار کهگیلویه با مدیر و پرسنل اداره امور عشایر شهرستان
 فرماندار کهگیلویه در ادامه از قوم لر و پراکندگی آنها از ابتدا تا حال و نیز زندگی عشیره ای و قومی عشایر و اینکه همه ما عشایر و عشایر زاده ایم نکاتی را خاطرنشان کرد.
پوزش درانتهای صحبتهای خود مجموعه اداره امور عشایر را از ادارت پیشرو در خدمت رسانی و خدمت گذاری به همه جوامع به خصوص جامعه عشایری دانست و از تعامل آنها با بقیه ارگانها و نهادها استقبال کردند و آرزوی توفیق و موفقیت برای این مجموعه و عشایر تحت پوشش داشت.
در ادامه این دیدار،اجتهادی مدیر اداره امور عشایر ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به فرماندار شهرستان کهگیلویه ، پیرامون فعالیتها و ماموریتهای این اداره و شرکت تعاونی عشایری کوه نور ازقبیل بازگشایی جاده های عشایری،تهیه آب شرب عشایر، اعطای تسهیلات به عشایر،تهیه و توزیع مایحتاج عشایر ازقبیل آرد، توزیع نفت سفید، تهیه و توزیع نهاده های دامی مثل جو و کنستانتره و دیگر موارد و همچنین از تعامل بسیار خوب و نزدیکی که با سایر ادارات و ارگانها دارند نیز توضیحاتی ارائه کرد.
 اجتهادی همچنین از کمبود امکانات و مستهلک شدن دستگاهای راه سازی و تانکرهای آب رسانی و صعب العبور بودن مناطق عشایری نکاتی ارائه نمود.

   
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار