تابناک گزارش می دهد؛
رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان کهگیلویه گقت: به همت دفتر نماینده شهرستان ،همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی سال ۹۶ شهرستانهای کهگیلویه بزرگ در هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار می شود.
کد خبر: ۵۰۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷ 11 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،جلسه هیئت های ورزشی شهرستان کهگیلویه با دستور کار هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش عصر سه شنبه ۱۸ مهرماه در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان کهگیلویه برگزار گردید.
رضا نیکویی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه هدف از برگزاری این جلسه را برنامه ریزی برای هفته تربیت بدنی دانست و گفت: امیدوارم که امروز با همفکری و هماهنگی،برنامه های خوبی را در هفته تربیت بدنی و ورزش برای همشهریان و جامعه ورزشی در سطح شهرستان رقم بزنیم.
رضا نیکویی زاده با بین اینکه هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهرماه آغاز و تا ۲ آبان ماه ادامه دارد، افزود:هیئت های ورزشی موظفند برنامه ها و برگزاری مسابقات خود را در تاریخ های مشخص به اداره ورزش و جوانان شهرستان ارائه نمایند.
نیکویی زاده از برگزاری همایش پیاده روی در هفته تربیت بدنی و ورزش اشاره کرد و افزود:این همایش در روز جمعه ۲۸ مهرماه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان،رئیس هیئت همگانی استان، مسئولین ، مردم و هیئت های ورزشی شهرستان در دهدشت برگزار می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه در هفته تربیت بدنی و ورزش از ۸۷ قهرمان ورزشی سال ۹۶ شهرستانهای کهگیلویه بزرگ تجلیل می شود ،تصریح کرد: این تجلیل به همت دفتر نماینده محترم شهرستان و با حضور مسئولین استانی وشهرستانی در یکی از روزهای هفته تربیت بدنی  در دهدشت برگزار می شود.
رضا نیکویی زاده هم چنین از برگزاری مسابقات چها جانبه هندبال در رده سنی بزرگسالان خبر داد و گفت : این مسابقات با حضور تیم های خمینی شهر اصفهان ، کرمانشاه، بوشهر و فرازبام دهدشت در تاریخ های ۲۶ تا ۲۸ مهرماه در سالن ورزشی شهید باهنر دهدشت برگزار خواهد شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه در پایان با تاکید بر اهمیت این هفته به جهت توسعه و گسترش فرهنگ ورزش در بین آحاد مردم و نقش کلیدی آن در تامین سلامت جسمی و روحی جامعه خواستار توجه جدی برنامه های اجرایی شهرستان در هفته تربیت بدنی و ورزش شد.
از مصوبات این جلسه می توان به  غباررویی و عطر افشانی گلزار شهداء،سرکشی از خانواده شهدای ورزشکار،دیدار با امام جمعه ،همایش کوهنوردی،مسابقات دوستانه فوتبال،اجرای برنامه ژیمناستیک و ورزش باستانی در مدارس کهگیلویه،مسابقات شنا و اجرای مسابقات مختلف ورزشی در هفته تربیت بدنی نام برد.

گزارش کیوان سروش مقدم


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار