چه شورای فرهنگیست و چه مسؤل فرهنگیست , که بدور از اهمیت حق اهدا کنندگان و واخاهی مالکان و بدون نگاه به سیمای یک منطقه نظر بر عمل می دهد !
کد خبر: ۵۰۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶ 12 October 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.

از اهالی دولت آباد خطاب به چندی از مسؤلین

این چندمین بار است که چَندی از مسؤلین محترم به دور از حق و حقیقت سخن گفته اند ;
و با ادبیاتی متناسب با وضعیت خود موجب آسیب به اعتماد یک جامعه نسبت به دولت شده اند ;
که آثار این گونه قضاوت ها موجب تشویش اذهان عمومی می شود ; تاجایکه شکلی از نارضایتی و ناسپاسی مردم نسبت به مسؤلین گرفته می شود ;

در اول کلام اصل بنیادی, چهار چوب نظام و دولت اجرای صحیح قانون در جامعه است , که پدیدار کننده حقوق هر شخص در یک جامعه می شود , و لازمه واساس همه امورات در کشور می شود .

اول اینکه چه شورای فرهنگیست و چه مسؤل فرهنگیست , که بدور از اهمیت حق اهدا کنندگان و واخاهی مالکان و بدون نگاه به سیمای یک منطقه نظر بر عمل می دهد !

دوم اینکه سرکار خانم زهرا زمانی ;در دوره تصدی جنابعالی در سمت عضو شورا شهر که در آن زمان مسؤل امور بانوان بوده اید , چه مصوبه ای بوده که خود شیفته و خود بینانه اعمال شده است, و بدون از اضحار نظر از اهدا کنندگان صورت گرفته , براساس کدام بند از قانون اجرا شده است ! مگر اینکه شخصی سازی شده باشد و هیچ حرفی از حقوق اهدا کنندگان هم در آن نباشد !


سوم اینکه جناب آقای فتاح محمدی معاونت سیاسی استاندار ;
اضهارت واپسین جنابعالی به حال فاصله زیادی دارد , که با اشاره به مسئله نامگذاری بیمارستان 290 تختخوابی یاسوج گفته بودید هیچ دخالتی در نامگذاری ندارم و اگر هم باشم عدالت و تعامل را در نظر خواهم گرفت. و وِتو جنابعالی شروع معضلی بنام قوم دوستی و قوم گرایست در سیستم اجرایی استان پس برای رضای خداوند حق الناس را در نظر بگیرد .

مطالبات به حق و قانونی اهالی محترم دولت آباد است نسبت به ملک اهدایی خود چرا که در قانون اساسی ما حقوقی برای اهدا کنندگان تعریف شده است و متولیان هم نسبت به اجرا حق قانونی اهدا کنندگان در قبال آنها مسؤلند.
و با توجه با اسناد و مدارک نسبت به ملک اهدایی در چهارچوب قانون و در راستای احقاق حقوق قانونی خود پایبند وپایدار بر حق خود خواهیم ماند .

و مطمئنن از این به بعد هر نوع برخوردی صورت گیرد که موجب خللی در آرامش جامعه شود , مسبب شمائید که بی توجهی پیشه کردید و چنانچه قطره خونی از بینی کسی ریخته شود شما پاسخگو خواهید بود.


و در آخر کلام این تنها کاریست که می توانیم اقیانوسی از رشادت ها , مهربانی ها , مردانگی ها و خوبیهای شهدای مان را که برای وطن خود جان به جان آفرین تقدیم کردند را جبران کنیم , و بوسه ای زَنیم بر دستان ترک خورده پدرانمان که وارسته و پیوسته از املاک خود حراست کردند و با قلبی پر از عاطفه و مهربانی زمین خود را برای ساخت بیمارستان به جامعه هدیه داده اند .که نتیجه آن امروز این شد که رنج ها و سختی ها و مشقت ها و مشکلات معضلات بخش درمان کم شود . و جامعه سوی به توسعه و امیدواری می روند .

سر بلند و سر افراز هستند کسانیکه در قبال هم نوع خود مسؤلند , و سایه فضل بخشش را در جامعه می گسترانند .


بااحترام جوانان منطقه دولت آبادیاسوج

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار