تابناک گزارش می دهد؛
سایت زباله در 3 و نیم هکتار زمین از سوی منابع طبیعی برای دفن زباله به شهرداری دهدشت تحویل داده شد. 
کد خبر: ۵۰۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 12 October 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، در شهر دهدشت به طور متوسط روزانه ۷۰ تن زباله تولید می‌شود که شیوه جمع آوری، کمبود نیروی خدماتی، زمان جمع آوری زباله ها، نوع وسیله نقلیه جمع آوری و سوزاندن زباله ها در سایت زباله از جمله مشکلات مردم این شهر است.شهردار دهدشت گفت: مساحت سایت زباله دهدشت حدود 3 و نیم هکتار است که از سوی اداره منابع طبیعی و محیط زیست تحویل شهرداری دهدشت شد.

روزانه ۷۰ تن زباله در دهدشت تولید میشود
اسفندیار برخه افزود: سرانه تولید استاندارد به ازای هر نفر 500 گرم که متاسفانه در شهر دهدشت سرانه تولید زباله بیش از یک کیلوگرم است.وی با بیان اینکه این سایت زباله دارای مشکلاتی است گفت: به زودی تمهیداتی برای دفع بهداشتی زباله های شهر دهدشت در این مکان انجام می شود.
برخه افزود: سوزاندن زباله خود موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان و اعتراض تعداد زیادی از ساکنان روستاهای اطراف این سایت می شود به همین منظور ما تصمیم داریم که این سایت را ساماندهی و زباله ها را به صورت بهداشتی دفن کنیم.
شهردار دهدشت گفت: زباله هایی که در مسیر ریخته شده مربوط به شهرداری دهدشت نیست که این زباله ها متاسفانه از سوی مردم روستاهای اطراف پراکنده می شود و ما تصمیم داریم ابتدا زباله های خارج از سایت را جمع آوری و پس از آن زباله های موجود در سایت زباله شهر دهدشت را به صورت بهداستی دفن کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار