مدیر کل راه و شهرسازی: خوشبختانه در زمینه اجرایی پروژه مشکل خاصی نداریم و نیازمند مساعدت و همکاری برنامه بودجه در زمینه تخصیص فوری بخشی از اعتبارات ابلاغی و همکاری شهرداری در جهت آزاد سازی اراضی هستیم.
کد خبر: ۵۰۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ 12 October 2017
پروژه پل سوم بشار به یکی از عجیب‌ترین پروژه‌های این استان تبدیل شده است به گونه ای که با وجود بازدید ها و جلسات متعدد مسئولین مربوطه هنوز هم به یک پروژه با مشکلاتی که گاها لاینحل نشان می دهد ، می ماند . مشکلاتی مانند بحث معارضاین ! 
در ماه های گذشته خادمی استاندار وقت بازدیدی از پروژه انجام داد که خروجی قابل پیگیری از آن مشخص نشد تا اینکه در اوایل شروع به کار استاندار جدید دوباره گروهی از مسئولین استانی و شهرستانی همراه دکتر احمدی بازدیدی از این پروژه داشتند و در همان اول توضیحات مسئولان چند ایراد اساسی وی از وضعیت پروژه خصوصا تاکید بر این موضوع که چرا ابتدا بحث معارضین پیش بینی نشده تا حالا با چنین مشکلاتی روبرو شویم ، و پس از آن با تاکید بر أین نکته که  پیگیری این پروژه باید تماما با یک مدیریت واحد باشد ، قرار بر این شد که در اولین فرصت نشست هماهنگی آن با حضور مسئولین مرتبط انجام و وضعیت این پروژه برای اتمام تعیین تکلیف شود.

تحرک جدی در یک پروژه دردسرساز نتیجه اولین بازدید استاندار / توپ سرعت در مراحل تکمیل پروژه در زمین سازمان برنامه ریزی و شهرداری  + تصاویر

آنگونه که در همان موقع اعلام شد متولی ادامه کار تماما به راه و شهرسازی سپرده خواهد شد چرا که بخش جنوبی که چه بحث حقوقی و چه بحث اجرایی آن در اختیار این دستگاه بود تکمیل شده بود ولی بخش شمالی که دستگاه‌های شهری یاسوج در مسائل آن خصوصا معارضین و مباحث حقوقی دخیل بوده اند ، توقف های مکرر داشته است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،  مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد در خصوص نتیجه بازدید استاندار و جلسات هماهنگی این پروژه ، گفت: طی پگیری های چند روز گذشته استاندار از طریق دستگاه مرتبط عملیات اجرایی پل سوم بشار شدت بیشتری گرفت.
 محمد علی علیمردانی که صبح امروز و همزمان با آغاز شروع به کار پیمانکار جدید از این پروژه بازدید داشت ، اظهار داشت :با توجه به اینکه این پروژه از جمله پروژه های اولویت دار استان می باشد از ابتدا مورد توجه ویژه استاندار قرار گرفت.
علیمردانی عنوان کرد: کلیه مسایل قسمت جنوبی پروژه به دلیل اینکه خارج از محدود شهر می باشد در حوزه راه و شهر سازی قراردارد که خوشبختانه تمام مشکلات و مسائل مربوطه حل و فصل شده و آسفالت نیز انجام شده ، در قسمت شمالی به دلیل اینکه در حوزه شهری قرار دارد مشكلاتي وجود دارد كه در صدد رفع آنها هستيم.
وی خاطر نشان کرد: طی بازدیدی که استاندار طی چند روز گذشته از پل سوم بشار داشت، به فوریت جلسه ی بین دستگاه های ذیربط تشکیل داد ، که وظایف محوله در حوزه راه به شدت در حال اجرا و پیگیری مي باشد.
این مسئول یادآور شد: جلسات متعدی با مسئولین و دستگاه های ذیربط در راستای تسهیل تملک اراضی و اعتبارات برگزار گردید که نهایتا در این مرحله مبلغ 16 میلیار تومان برای پروژه ابلاغ شد.

تحرک جدی در یک پروژه دردسرساز نتیجه اولین بازدید استاندار / توپ سرعت در مراحل تکمیل پروژه در زمین سازمان برنامه ریزی و شهرداری  + تصاویر

علیمردانی تصریح کرد: با مساعدت استاندار و مجموعه راه و شهرسازی استان باقی مانده پروژه به مناقصه رفته و پیمانکار انتخاب شده، و در حال حاضر پیمانکار درحال تجهیز كارگاه و پیاده کردن نقشه پروژه است.
وی تاکید کرد: خوشبختانه در زمینه اجرایی پروژه مشکل خاصی نداریم و نیازمند مساعدت و همکاری برنامه بودجه در زمینه تخصیص فوری بخشی از اعتبارات ابلاغی و همکاری شهرداری در جهت آزاد سازی اراضی هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار