درخواست عضوشورای شهرلنده ازسردارحزنی:
رئیس شورای اسلامی شهرلنده در دیدار با دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهمترین نیازمندی های مردم این شهرستان را تشریح و درخواست کرد
کد خبر: ۵۰۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵ 12 October 2017
رئیس شورای اسلامی شهرلنده در دیدار با دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهمترین نیازمندی های مردم این شهرستان را تشریح و درخواست کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویر احمد ازلنده ایرج جرنده رئیس شورای اسلامی شهرلنده در حاشیه مراسم یادواره سرداران و90 شهید شهرستان لنده ضمن اشاره به مشکلات و عمق محرومیت های شهرستان لنده گفت: سردار به شهری وارد شده اید که بر سردرب نانوایی های این شهر نوشته است که نان نسیه نداریم.

وی افزود: شما وارد شهري شده اید که محرومیت و بن بست بودن آن مهمترین عامل محرومیت تاریخی آن است و گویی هیچ فریاد رسی ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهرلنده تصریح کرد: امروز جوانان تحصیل کرده این شهرستان در استان های فارس، بوشهر و مرکزی با مدارک عالیه در حال کارگری هستند.

وی تاکیدکرد: وضعیت شهر به خصوص برخی از مناطق این شهر و شهرک های لنده آب سهميه اي استفاده می کنند که نیازمند حمایت ویژه هستند.
جرنده اظهارکرد: هنوز در سطح شهرلنده شهرک هایی است که هیچ گونه زیر ساخت شهری ندارند و جاده های آنان هنوز خاکی است و در فصل زمستان نیز گل آلودهستند.

این عضو شورای شهرلنده خاطر نشان کرد: اينجا به معني واقعي كلمه محروم است چرا که رنگ رخساره حکایت کند از سر درون.

وی خطاب به دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پس سلام مارا به ولي امر مسلمين جهان برسان و بگوئید بعد از٣٨سال از انقلاب هنوز چنين شهري داريم و اگر ما بسيجي هاي آقا از شما سردار حزني نخواهيم كاري برايمان كنيد پس باید از چه کسی انتظار کار کردن باید داشت.

جرنده اظهارکرد: پس چشمانمان را به همت والای شما برای پیشبرد اهداف عالی نظام در رفع محرومیت زدایی از دل این شهرستان محروم می دوزیم و امیدمان به الطاف و حمایت های کم نظیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران است.

خبر لنده/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار