دل نوشته یک دانش آموز روستائی"
بالاخره بعد از فراز و نشیب های فراوان دبیرستان دخترانه قیام در روز میلاد شمس الشموس , آفتاب مشرق زمین , حضرت امام رضا ( ع) به تأیید نهایی رسید و به احترام این امام همام نام زیبای آفتاب برایش برگزیده شد.
کد خبر: ۵۰۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳ 13 October 2017
روابط عمومی آپ لنده:
دلنوشته یک دختر روستایی

به نام خدا 
سلام , سلامی که در کلام نمی گنجد ولی بر دل می نشیند چون برخواسته از دل است .
درهمهمه و صدای زنگوله هاو آهنگهای گلی , به دنیا آمده ام. , نامم را از اصالت ایلم به ارث برده ام , سختی های بسیار کشیده ام و با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم نموده ام . صبح ها را در کنار مادر به یادگیری اصول زندگی گذرانده ام , ظهرها با طنازی های خود خستگی را از تن پدر کارگر و کشاورزم بیرون کردم و شب ها موهای خواهران کوچکتر خود را نوازش کرده و برای برادرانم لالایی خواندم. آری من اصالتم را از ایلم به ارث برده ام و قد کشیده ام .درس خواندن تنها بخشی از هنر من می باشد و چه سخت است محبوس کردن من در یک قالب کوچک . چند سالی بود که مرا از خانواده  و خانواده ام را از من گرفته بودند در سنی که نیاز به آغوش گرم خانواده را بیشتر حس می کردم . مرا از دیار و اصالتم جدا کرده بودند, سختی های فراوان را بر روح و جسم من وارد کردند ولی من هر روز قوی تر می شدم. تنهایی, طولانی بودن مسیر , دوری از خانواده , تأخیرهای فراوان در رفت وآمد , هزینه های زیاد برای خانواده کم بضاعت من , سرما و بارندگی و خطرهای احتمالی تنها بخشی از سرگردانی من بود اما من امیدوار به آینده و قول مساعد مسئولان شهرستان بودم  . اولیاء گروه گروه به دیدار رئیس آموزش و پرورش  رفتندو از خواسته به حق خودشان گفتند .فرماندار محترم وسخت کوش پای کار آمد و به مردم وعده نصرت داد , سر از پا نمی شناختم و بیشتر از خودم برای دوستانم که در چند سال اخیر مجبور به ترک تحصیل شدند خوشحال بودم . بالاخره بعد از فراز و نشیب های فراوان دبیرستان دخترانه قیام در روز میلاد شمس الشموس , آفتاب مشرق زمین , حضرت امام رضا ( ع) به تأیید نهایی رسید و به احترام این امام همام نام زیبای آفتاب برایش برگزیده شد. جا دارد از همه عزیزانی که در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکردند نهایت تشکر را داشته باشم. 
از جناب آقای حاج زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش استان که همچون پدری مهربان و دلسوز نگاه معصومانه دختران روستا را با یک دید انسانی و همتی پدرانه  بدون جواب نگذاشتند و نقش بسیار مهمی در این اتفاق مهم داشتند تقدیر و تشکرمیکنم.
از جناب یاری معاونت محترم پشتیبانی که از هیچ تلاشی دریغ نکردند صمیمانه سپاسگزارم.
از جناب آقای نوروزیان رئیس اداره طرح و برنامه که نهایت تلاش وهمکاری فراوانی را در این زمینه داشته اند سپاسگزارم . 

از فرماندار محترم و به تعبیر اهالی روستا _ فرماندار خوش قدم و خوش خبر شهرستان _ جناب دکتر کریمی نژاد که تلاش ها و راهکارهای ایشان در این زمینه بر هیچ کس پوشیده نیست سپاسگزارم. 
از ریاست محترم اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده , فرزند برومند دیارم جناب آقای دکتر جاویدان صمیمانه تقدیر و تشکر میکنم و به ایشان می بالم ،یقین بدانید که در نیایش های شبانه مادران سرزمینم و دعای صبحگاهی پدرانمان , برای عزت و سرافرازی شما دعا خواهیم کرد.
دعای خیرمان بدرقه راهتان خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار