پنجشنبه پر کار اورژانس
صبح امروز زن 45 ساله‌ای از ارتفاع 4 متری کوه‌های مله برفی تلخاب شیرین شهرستان باشت سقوط کرد که طی تماس با مرکز اورژانس باشت درخواست امداد رسانی فوری داشتند.
کد خبر: ۵۰۷۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۱ 13 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، اورژانس گچساران روز پنج شنبه پر کاری را پشت سر گذاشت. در حالیکه آمبولانس اورژانس در حال انتقال یک مادر باردار بود ، خبرهای پرواز اورژانس هوایی گچساران هم مخابر می شد.
پا به دنیا گذاشتن نوزاد دختر عجول در آمبولانس ! 
رئیس مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تولد نوزاد دختر در آمبولانس اورژانس 115 پایگاه دو شهری گچساران خبر داد.
جلال پورانفرد با بیان اینکه این زایمان درساعت 6 و 39دقیقه امروز (پنجشنبه) رخ داد گفت: تولد این نوزاد سومین فرزند مادر 36ساله روستای باباکلان گچساران است.
رئیس مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی استان افزود: در پی تماس تلفنی به مرکز پیام مبنی بر وضعیت نامناسب خانم باردار بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه 2 شهری گچساران اعزام شد.

از دو پرواز اورژانس هوایی تا پا به دنیا گذاشتن نوزاد دختر عجول در آمبولانس ! + تصاویر


پورانفرد تصریح کرد: بنا به گزارش رسیده از تکنسین آمبولانس، شرایط مادر و نوزاد به شکلی بود که امکان انتقال آنی وجود نداشت و هر لحظه ممکن بود مادر و نوزاد آسیب ببیند که تکنسینهای اورژانس اقدامات درمانی متناسب با تولد نوزاد را انجام داده و موفق به تولد نوزاد دختر عجول در اولین ساعت کاری امروز شدند.
رئیس مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی افزود: حال بیمار و نوزاد رضایت بخش اعلام شده و جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید رجایی گچساران انتقال داده شدند.
پورانفرد خاطر نشان کرد: این زایمان موفق را همکاران، علی نادری و احسان شیرزادی از پایگاه دو شهری گچساران انجام دادند.
نجات زن ۴۵ ساله ای که از ارتفاع سقوط کرده بود
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از دو ماموریت در یک روز توسط اورژانس هوایی گچساران خبر داد و گفت: زن 45 ساله‌ای که امروز صبح به دلیل سقوط از کوه‌های سخت‌گذر مله برفی باشت مصدوم شد، توسط امداگران اورژانس هوایی به بیمارستان انتقال یافت.
 جلال‌ پوران‌فرد اظهار داشت: صبح امروز زن 45 ساله‌ای از ارتفاع 4 متری کوه‌های مله برفی تلخاب شیرین شهرستان باشت سقوط کرد که طی تماس با مرکز اورژانس باشت درخواست امداد رسانی فوری داشتند.

از دو پرواز اورژانس هوایی تا پا به دنیا گذاشتن نوزاد دختر عجول در آمبولانس ! + تصاویر

وی از اعزام امدادگران به همراه آمبولانس به منطقه محل وقوع حادثه در کمترین زمان ممکن خبر داد و افزود: تکنسین‌های اعزامی بعد از 35 دقیقه کوهپیمایی به محل حادثه رسیدند.
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این زن 45 ساله دچار ترومای شدید و شکستگی در اندام‌ها شده بود.
پوران‌فرد با بیان اینکه با توجه به سخت‌گذر بودن منطقه، درخواست بالگرد اورژانس هوایی شد، افزود: بالگرد به منطقه محل وقوع حادثه اعزام و مصدوم به بیمارستان رجایی گچساران انتقال یافت.

دومین امداد رسانی اورژانس هوایی گچساران در بیستمین روز از مهرماه

پوران‌فرد از دومین امداد رسانی اورژانس هوایی گچساران در بیستمین روز از مهرماه خبر داد و گفت: پیش از ظهر امروز در ساعت 11 و 6 دقیقه در منطقه بن پیر بی بی حکیمه گزارشی مبنی بر تصادف دو خودروی وانت پیکان و کامیون به مرکز پیام گچساران اعلام شد.

وی با بیان اینکه وقوع این تصادف منجر به مصدوم شدن دختر 9 ساله و پدر 45 ساله از سرنشیان وانت پیکان شد، افزود: به محض تماس حاصل شده آمبولانش اعزام و اقدامات درمانی اولیه صورت گرفت.

از دو پرواز اورژانس هوایی تا پا به دنیا گذاشتن نوزاد دختر عجول در آمبولانس ! + تصاویر

پوران‌فرد ادامه داد: به دلیل مسافت طولانی تا مرکز درمانی درخواست بالگرد هوایی شد که با اعزام بالگرد به محل حادثه، هر دو بیمار را به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار