تابناک گزارش می دهد؛
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاسی بازی چیزی جز فرصت سوزی به همراه ندارد گفت: این هنرمندان هستند که می توانند با هنر خود محرومیت ها را ترسیم کنند.
کد خبر: ۵۰۷۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹ 13 October 2017
 گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، ظهر امروز نماینده کهگیلویه بزرگ در نشست انجمن‌های فرهنگی و هنری در دهدشت، هنرمندان را سرمایه‌های ارزشمند برای یک جامعه عنوان و با بیان اینکه نسبت به این قشر از جامعه بی‌تفاوت نبوده و نیستم، اظهار کرد: شاید استعداد شما را در این حوزه نداشته باشم اما دغدغه‌های هنری بنده اگر از شما بیشتر نباشد، کمتر نیست.
وی با انتقاد از اینکه نماینده به تنهایی نمیتواند کاری انجام دهد و با بیان اینکه نیازمندی‌های شهرستان کهکیلویه فراتر از آن چیزیست که دیده می شود گفت: بنده یک نفر هستم و نمی‌دانم بار توسعه نیافتگی، بن بست بودن راه ها و یا پروژه‌های زخمی 12 ساله را به دوش بکشم.

نماینده کهگیلویه و انتقاد شدید از منتقدین/ مسائل سیاسی فقط فرصت سوزی است/ با چپ و راست کردن مهاجرت و مشکلات حل نمی شوند!!!
به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، عدل هاشمی پور با بیان اینکه عملیات خاکبرداری پتروشیمی دهدشت به اتمام رسیده و ساختمان های غیر صنعتی به مناقصه رفته است، عنوان کرد: هنوز عده‌ای نمی خواهند بفهمند و می‌گویند پتروشیمی دهدشت به کما رفته است، این تو هستی که در کما هستی و نمی توانی این همه پیشرفت را ببینی.
عدل هاشمی پور با انتقاد شدید از منتقدین و با لحنی خاص و کور خواندن منتقدین در ادامه صحبت های خود گفت : اگر می‌خواهید مهاجرت بی رویه نداشته باشیم باید چپ و راست، جناح بندی‌ها و این بازی های سیاسی را تمام کنیم.
هاشمی پور با نامحدود دانستن منابع دولت،خواستار جذب خیرین به شهرستان جهت برطرف نمودن معضلات و مشکلات منطقه شد.
نماینده شهرستان های چهار گانه در مجلس شورای اسلامی از بهره برداری مدرسه سه کلاسه مورخانی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اعتباری بالغ بر 450 میلیون تومان برای این مدرسه در نظر گرفته شد.
هاشمی پور با انتقاد مجدد از منتقدان خود و متهم کردن آنها به اینکه هر روز عده‌ای دنبال موانع هستند و نمی گذارند کارها به درستی پیش رود، عنوان کرد: این هنرمندان هستند که می توانند با هنر زیبای خود محرومیت را ترسیم کنند.
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی سیاست و پرداختن به مسائل سیاسی را در حکم یک بازی دانست و ضمن شرکت نکردن در بازی های سیاسی به دلیل از بین رفتن فرصت ها تصریح کرد: اگر چیزی در سیاست بازی بود الان این وضعیت شهرستان ما نبود.
هاشمی پور در پایان هیچ قولی مبنی بر کمک و حمایت از هنرمندان و جامعه هنری شهرستان نداد و با بزرگ نمایی کردن مشکلات حوزه هنری شهرستان خواستار تعامل انجمن ها با دفتر نماینده شد و گفت: آن چیزی که از عهده ام بربیاید کوتاهی نخواهم کرد./فارس

گزارش: سیده مریم پیروزان


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
سردار سرافراز در قلب مایی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار